Vraag

BBOX2 recycleren

  • 8 August 2021
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Ik heb al geruime tijd een BBOX3, maar ik heb nog een oude BBOX2 liggen die ik weg wil brengen naar het containerpark (dit is voor mij veel gemakkelijker dan het toestel naar de Proximus winkel te brengen).

Jaren geleden (toen ik al een BBOX 3 had), heeft men mij in de Proximus winkel er op gewezen dat ik nog een BBOX 2 geregistreerd heb.
 

Omdat het niet dringend is wilde ik een mailtje sturen naar Proximus met de vraag of ik de BBOX2 zelf mag weggooien. Uiteindelijk kon ik een mail template invullen. Bij het verzenden kreeg ik echter de boodschap dat ik op een andere wijze contact moest opnemen. Heel raar.

Dan maar de technische ondersteuning gebeld die mij 100% verzekerde dat ik de BBOX2 zelf mocht weggooien, maar hij wilde dit niet op mail bevestigen.

Hoe moeilijk kan het zijn? Die BBOX 2 is echt niets meer waard, maar om dit bevestigd te krijgen (en later alle administratieve problemen te vermijden) is een heel gedoe.

Waarschijnlijk zal ik toch naar een Proximus winkel moeten gaan om het te regelen ;-(

 


 

 


This topic has been closed for comments

4 reacties

hier werd inderdaad vroeger nog op het forum bevestigd door Proximus medewerkers dat de BBOX2 net als bv. de oudeDecoder V4 niet meer moet ingeleverd/teruggestuurd worden worden.

NB: Proximus medewerkers komen hier op het forum niet langs tijdens het weekend.

@Pbar Dit is bv een antwoord van iemand van Proximus :

  

@OomsJ

Beste,

Ik verneem dat de oude bbox2 naar het containerpark mag gebracht, terugsturen is dus niet nodig….

Groeten,

Tina

waarop ik toen als volgt gereageerd heb:

  

bedankt @tina.b om te vermelden dat de bbox2 niet meer moet teruggestuurd worden, net als de V4 decoder, bij de omruiling, zo weten we dit ook weer :relaxed:

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pbar Ik zie geen BBOX2 meer geregistreerd staan op jouw naam. Je mag deze daarom gerust naar het containerpark brengen. Groetjes, Antonella

@AntonellaD

Bedankt voor feedback !

Groeten,

Peter