Vraag

Bbox DSL-Internet connectie valt uit

  • 29 October 2020
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 1

Sinds deze morgen valt mijn DSL-Internet verbinding regelmatig weg, dus geen internet WiFi of bekabeld en geen tv. Soms elke 10 minuten soms wat langer.

Reboot en reset hebben niets geholpen, voor de zekerheid bekabeling tot in garage ook nagekeken maar daar schijnt niets mis te zijn.

Heb ik nog iets gemist of is dit een Bbox probleem?

Update

Het lijkt erop dat een WiFi connectie vanuit onze iPads de Bbox overbelast , binnen de minuut na switchen tussen externe WiFi en ons eigen WiFi netwerk val de Bbox uit.

mvg

Danny


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 1

Update 2

Ik had dus nog een Fritzbox 7360 liggen, heb deze aangesloten en draaide 30 minuten . Dan viel de DSL en internet verbinding weg net zoals bij de bbox.

Reputatie 7
Badge +4

Vermits je hetzelfde probleem hebt met een andere modem zal ik hiervoor iemand ter plaatse sturen als er niemand in quarantaine is bij u thuis, of niemand met symptomen. :mask:

Ik heb een afspraak geboekt voor deze namiddag tussen 12.30u en 16.30u. Als dit niet past, kan je dit aanpassen via My Proximus of het hier laten weten. 

 

Reputatie 1

Hartelijk dank, had zonet de kabel eindjes in de garage en splitter nog eens nagekeken en opgekuist maar dit heeft ook niets opgelost dus denk inderdaad dat ik uw assistentie nodig heb.

Mvg

 

Danny

Reputatie 1

Probleem is opgelost door jullie technieker, prima service zoals gewoonlijk.