Vraag

BBOX 3V+ Telefoonsettings

  • 28 April 2021
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Iemand een idee waarvoor volgende settings in the BBOX V3+ dienen?

(Is er trouwnes ergens een complete handleiding beschikbaar met de BBOX settings?)

 

 


4 reacties

Er is geen complete handleiding beschikbaar met al de settings van de bbox, al wat je over de bbox kunt vinden is te zoeken op de support pagina van proximus.

Dit zijn de instellingen die je nodig hebt als je een voip aansluiting hebt ipv van de klassiek telefonie, ik heb bv nog altijd een klassieke telefoonlijn.

zie ook bv → aansluiting van je klassieke lijn en voip lijn | Proximus

 

Bedankt Martin!

Ik vroeg me eigenlijk alleen af waarvoor die optie 'VoIP over Internet' zou dienen.

Misschien om het telefoonverkeer langs VLAN 10 af te leiden, ipv VLAN 20?

 

Ik probeer trouwens al een paar weken om mijn VoIP wachtwoord (ims) te bemachtigen, maar de helpdesk verwijst me steeds naar de technische dienst waarna het gesprek eindigt.  Ik wil het gebruiken om in mijn Fritzbox een telefoonconnectie op te zetten.

Iemand hier van Proximus die mij daarmee kan helpen?

FYI: Prox VOIP gaat via VLAN20  (als ik mijn niet vergis bij Edpnet via VLAN10)

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt Martin!

Ik vroeg me eigenlijk alleen af waarvoor die optie 'VoIP over Internet' zou dienen.

Misschien om het telefoonverkeer langs VLAN 10 af te leiden, ipv VLAN 20?

 

Ik probeer trouwens al een paar weken om mijn VoIP wachtwoord (ims) te bemachtigen, maar de helpdesk verwijst me steeds naar de technische dienst waarna het gesprek eindigt.  Ik wil het gebruiken om in mijn Fritzbox een telefoonconnectie op te zetten.

Iemand hier van Proximus die mij daarmee kan helpen?

hi, kan je hiervoor een prive bericht sturen naar mij ?
dan bekijk ik dit voor je

Reageer