Vraag

Bbox 3v+ line registeren

  • 21 February 2023
  • 41 reacties
  • 380 Bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

geen idee, of zijn toch andere gegevens voor in te geven op de bbox 

als je nog kunt bellen op de klassieke manier dan is je lijn nog niet omgezet naar VoIP

dus als je omgezet wilt worden naar VoIP best de raad van DaisyS volgen zodat zij dit kunnen in orde brengen.

Reputatie 7
Badge +5

@techboy27 Je lijn dient bij ons ook omgezet te worden naar VOIP je kan dit niet zomaar instellen op de modem, wij moeten ook aanpassingen doen in het systeem. Als je dit wenst kan je best even je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel en dan kunnen we dit in orde brengen.

geen idee, of zijn toch andere gegevens voor in te geven op de bbox 

Reputatie 7
Badge +4

… dan bent u nog niet naar VoIP omgeschakeld  ….

Ja hoor dan wel 

werkt een gewone telefoon die je aansluit op één van de twee de RJ11 stekertjes van de NTP2007 nog wel? 

 

Krijg ook geen beltoon te horen als ik de horen afneem ?

Misschien krijg gewoon dat de status up is de telefoon nummer staat op line 1, maar verder krijg ik niets kan niet bellen of oproepen beantwoorden 

mss moet der nog iets aan de kant van PX geactiveerd worden? 
Dat kunnen de PX medewerkers morgen eens natrekken als ze terug langskomen 

Ja dat klopt maar krijg geen gehoor en niets ontvangen 

dus je hebt alles ingevoerd zoals aangegeven hier →  → VOIP telefoonlijn | Proximus Forum

ja dat klopt 

Username login van internet

Password het password bij username hoort 

domain ims.belgacom.be

outbound proxy server ims.belgacom.be

 

zijn dat gegevens die je van PX gekregen hebt? die je ingevoerd hebt.

Hebben ze u al overgeschakeld op VOIP.

Nu heb de gegevens in gevuld nu staat de status is up maar geen gehoord en kan niets ontvangen 

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum

Concreet:

indien u over VoIP** beschikt kunt u zonder meer zelf een analoge (al dan niet DECT) telefoon aansluiten op een groene RJ11 poort van de Bbox3v+

indien u daarentegen een IP telefoon wil aansluiten op een gele RJ45 poort van de Bbox3v+ dient een Proximus medewerker normalerwijze de nodige info dienaangaande naar de Bbox door te sturen (instellingen)

indien u gebruik zou willen maken van VoIP via een andere provider dient deze u de nodige info hieromtrent over te maken 

 

Ter info: bv.

Hoe kan ik mijn B-box 3 modem installeren en configureren | edpnet.be

 

** in dit geval wordt de telefonie niet meer rechtstreeks op de NTP2007 contactdoos maar via de Bbox3v aangeboden

 

 

is het dat wat je bedoelt → VOIP telefoonlijn | Proximus Forum

Reageer