Vraag

bbox 3 rood lampje internet

  • 13 February 2021
  • 5 reacties
  • 4568 Bekeken

Hoi allemaal

 

sinds enkele dagen hier problemen

donderdag problemen met een digicorder op een slaapkamer. Deze weekt via de plc kasjes. Software van de digicorder voerde hij perfect uit alleen op geen enkele post beeld. 

Plc uitgetrokkken en terug ingestoken. Alles werkt weer!

tv sinds donderdag avond hier in huis werkt perfect!

tot gisteren:

enkele toestellen gsm/ laptop geen internet meer…

toestellen geven aan binnen bereik te zitten van de modem. Enkel niets geen enkele internet pagina laad

Resets gedaan ( incl met tandenstooker ;) ) 

niets helpt 

 

er blijft wel een rood lampje branden op de modem:

 

internet ( meestal rood springt soms even om naar blauw dan weer rood) 

 

eigenaardige is: 

voor test : had ik mijn netwerk op mijn toestellen opnieuw laten zoeken.

vervolgens wachtwoord ingeven klopte ineens niet meer ?! 

Belgacom heeft me dan een nieuw wachtwoord gegeven om, opnieuw te kunnen instellen maar dat werkte ook niet meer.…

 

ik ben ten einde raad?!

maandag komt een technieker langs, maar had dit toch graag zelf opgelost :)

 

wie o wie kan me helpen 

 

merci!


5 reacties

@Gabyyyy als je een reset van de bbox3 decoder gedaan hebt kan je dan niet inloggen op je bbox3 ,
door te surfen naar http://192.168.1.1
- daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat

Dan zou je kunnen kijken of de Internet Logins ingevoerd zijn.
Als de DSL lamp soms knippert dan is er een probleem met de verbinding naar je NTP2007/TF2007 (VDSL Filter) of nog verder richting Proximus toe.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen, maar de helpdesk bellen 080022800 kan wel.

Hoi martin

 

ook al geprobeerd naar deze website te gaan maar niks… kom zelfs niet op de webpagina.…

 

dsl lampje blijft permanent branden…

 

raar....

Kan het misschien te maken hebben met de internet sleutel @skynet?

Dat hier iets mee gebeurt is?

aanpassing moet ik ook uitvoeren in de webpagina die je doorstuurde 192...

Kan soms gebeuren na een reset dat die internet login naam @SKYNET  /  @PROXIMUS en Internet wachtwoord er niet terug inkomt maar dat kunnen ze normaal van Proximus uit doen mss toch eens bellen naar 080022800 of zij daar kunnen voor zorgen.

Reputatie 6
Badge +3

@Gabyyyy Kan u uw klantennummer of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegen? Dan kunnen we de modem config eens langs hier opsturen.

Reageer