BBox 3 - Geen QoS instellingen?
Hallo allemaal,
ik heb een probleem sinds ik overgeschakeld ben naar Belgacom. Voor mij is het cruciaal dat het internet ten alle tijde goed werkt, ik stream namelijk online games -het is voor mij een bijverdienste, wat toch wel belangrijk is- maar kan nergens in de instellingen iets terug vinden van QoS? Als iemand anders in huis op zijn tablet of smartphone zijn mails checkt, begin ik al te laggen. Soms krijg ik een lagspike van 5-10 seconden, andere momenten als iemand aan het downloaden is vliegt mijn ping de lucht in. Dan spreek ik over 500 ping en nog veel meer..
Ik zou andere gebruikers thuis willen limiteren zodat ze mij niet kunnen storen tijdens het gamen en streamen. Dit vinden de huisgenoten ook ok, omdat het voor mij een 'broodwinning' is, maar ze kunnen moeilijk een paar uren van het internet blijven omdat ik aan het streamen ben. Kan iemand me uitleggen hoe ik hier iets aan kan doen? Ik ben best ten einde raad. Het is nu weekend, dit is voor mij puur geld verlies.
Groeten,
Niels
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.