Weet iemand of je de linksys volop ac3600 achter de bbox3 kan hangen, dit lukt mij niet.
normaal gezien wel maar wat werkt er niet dan want decoders aansluiten op zo’n systeem werkt niet.
cfr.https://www.linksys.com/be/nl/p/P-VLP0103/
cfr. https://www.linksys.com/be/nl/support-product?pid=01t34000004SDPqAAO
Ik heb de ethernet kabel in de linksys en de lan van de bbox3 gestoken. Hij zoekt naar internet maar vraagt mij telkens gebruikersnaam en wachtwoord. Is dit gebruikersnaam en wachtwoord van mijn internetaansluiting?
Ja
Ik heb de ethernet kabel in de linksys en de lan van de bbox3 gestoken. Hij zoekt naar internet maar vraagt mij telkens gebruikersnaam en wachtwoord. Is dit gebruikersnaam en wachtwoord van mijn internetaansluiting?
dit is omdat ie een 2de pppoe sessie opbouwt dan, want anders zou hij dit niet moeten vragen volgens mij.
je hebt ook mesh systemen die niet als router werken maar bvb als switch kunnen ingesteld worden waardoor je dan ook proximus decoders kunt op aansluiten.
Inderdaad maar dit lijkt mij ok/best zo, nee?
ik heb al ondervonden dat bij een 2de ppoe ook de snelheid lager is !
en om decoders aan te sluiten ook een probleem.
Uw Velop systeem installeren naar Bridge Mode (brugmodus)
https://www.linksys.com/nl/support-article?articleNum=243548
via de app gewoon bij geavanceerde instellingen > internetinstellingen kiezen voor een brug/bridge en dan lukt het wel om decoder aan te sluiten.
Gewoon een ethernetkabel van de secundaire of tertiaire node naar een decoder en je hebt proximus tv!
NB: als je een V6 decoder hebt dan zal het weer niet lukken.
Let’s keep it simple to start (and make it eventually more complicated later on)
Benieuwd of het de auteur gelukt is (met een eventuele decoder TV rechtstreeks op de BBox)
ik geef gewoon mogelijke oplossingen indien
Benieuwd of het de auteur gelukt is (met een eventuele decoder TV rechtstreeks op de BBox)
waarom niet dit heeft toch niks met zijn Mesh systeen te maken!
If anything can go wrong it will go wrong, vandaar mijn vraag/interesse
je bent te pessimistisch, ‘t zal de invloed zijn van de moeilijk corona tijden
Ondertussen is de oplossing gevonden. Alles werkt. Bedankt voor de info.
Het wachtwoord in de router aangepast en het was in orde.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.