Beste,
Zou het mogelijk zijn om mij te vertellen hoe ik toegang krijg tot de Expert / Admin user op mijn modem BBOX3. Momenteel kan ik de default DNS server die via DHCP aan mijn apparaten wordt gegeven niet wijzigen. Dit is nochtans een standaard instelling die ik zou moeten kunnen aanpassen. De telefonische support kan / wil me hier niet verder mee helpen.
Note: Het wijzigen van de DNS op elk apparaat is geen oplossing, dit geeft problemen met draagbare apparaten met openbare WiFi hotspots.
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
zoals hier aangegeven kan je dns niet zelf wijzigen.
en Expert & Admin wachtwoorden worden niet vijgegeven zie ook hier
en Expert & Admin wachtwoorden worden niet vijgegeven zie ook hier
Bedankt voor uw bericht.
Dus wil met andere woorden zeggen dat ik bepaalde instellingen niet kan raadplegen.
Ik moet dus zomaar aanvaarden dat Proximus een zwarte doos in mijn huis zet waarvan ik niet kan controleren wat deze allemaal doet?
Mvg
Dus wil met andere woorden zeggen dat ik bepaalde instellingen niet kan raadplegen.
Ik moet dus zomaar aanvaarden dat Proximus een zwarte doos in mijn huis zet waarvan ik niet kan controleren wat deze allemaal doet?
Mvg
Je kan perfect controleren wat het doet: doe een trace op je verbindingen en je kan alles zien :)
Even serieus, indien je meer controle wil: zet er je eigen router achter en gebruik de bbox enkel als modem.
Even serieus, indien je meer controle wil: zet er je eigen router achter en gebruik de bbox enkel als modem.
de 2 DNS-servers zitten hardcoded in de b-box3 SW: zelfs Expert of Admin kunnen deze niet wijzigen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.