Beantwoord

BBOX 3

  • 26 November 2020
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Vandaag een nieuw BBOX 3 ontvangen via Bpost.Mijn oude BBOX 3 bleef herhaaldelijk haperen. Na installatie bleek de nieuwe niet te werken. Na 3 maal tussenkomst van O800 22 800 en een  wachttijd die begon rond 14.30 en uiteindelijk eindigde om 17.30. bleek men het probleem niet op te kunnen lossen. Er zal mij overmorgen ( dus 2 dagen zonder internet en werk) een technieker worden gestuurd die mijn telefoonlijn zal inspecteren.

ik ben er van overtuigd dat de BBox niet fatsoenlijk functoneerde( heb in het verleden reeds hetzelfde meegemaakt met een “ nieuwe “ BBOX. Aldus heb ik de oude BBOx terug aangekoppeld, geen probleem met internet en televisie  meer ( alleen uiteraard het haperend beeld , maar we hebben gelukkig internet )

Dus de technieker zal zaterdag naar alle waarschijnlijkheid een nutteloze verplaatsing moeten maken en mij adviseren om een nieuwe BBox aan te vragen!

Dus een ganse namiddag naar de filistijnen en met een beetje pech ook nog eenzaterdagvoormiddag( technieker aangekondigd tussen 8 en 12.30)

ik was het beu om weer eens het 80022800 nummer te bellen, mijn hele uitleg te doen en toch niet geholpen te worden

groetjes.

 

icon

Beste antwoord door jonathandr 27 November 2020, 10:02

Bekijk origineel

3 reacties

louter ter info: morgen komen de proximus medewerkers hier pas terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +4

Vandaag een nieuw BBOX 3 ontvangen via Bpost.Mijn oude BBOX 3 bleef herhaaldelijk haperen. Na installatie bleek de nieuwe niet te werken. Na 3 maal tussenkomst van O800 22 800 en een  wachttijd die begon rond 14.30 en uiteindelijk eindigde om 17.30. bleek men het probleem niet op te kunnen lossen. Er zal mij overmorgen ( dus 2 dagen zonder internet en werk) een technieker worden gestuurd die mijn telefoonlijn zal inspecteren.

ik ben er van overtuigd dat de BBox niet fatsoenlijk functoneerde( heb in het verleden reeds hetzelfde meegemaakt met een “ nieuwe “ BBOX. Aldus heb ik de oude BBOx terug aangekoppeld, geen probleem met internet en televisie  meer ( alleen uiteraard het haperend beeld , maar we hebben gelukkig internet )

Dus de technieker zal zaterdag naar alle waarschijnlijkheid een nutteloze verplaatsing moeten maken en mij adviseren om een nieuwe BBox aan te vragen!

Dus een ganse namiddag naar de filistijnen en met een beetje pech ook nog eenzaterdagvoormiddag( technieker aangekondigd tussen 8 en 12.30)

ik was het beu om weer eens het 80022800 nummer te bellen, mijn hele uitleg te doen en toch niet geholpen te worden

groetjes.

 


hi, we kunnen je hiervoor een nieuwe modem opnieuw opsturen aangezien het inderdaad mogelijk is dat je een defecte modem hebt ontvangen
deze zou echter wel maar ten vroegste begin volgende week geleverd worden
de technieker kan anders ook wel de modem vervangen als hij deze defect acht en kan dan ook even de slechte beeldkwaliteit bekijken waar je melding van maakt
als je liever de afspraak afzegt laat het ons hier dan weten dan stuur ik je een nieuwe modem op en zeg de afspraak dan af
voorlopig laat ik je afspraak nog staan

Vandaag een nieuw BBOX 3 ontvangen via Bpost.Mijn oude BBOX 3 bleef herhaaldelijk haperen. Na installatie bleek de nieuwe niet te werken. Na 3 maal tussenkomst van O800 22 800 en een  wachttijd die begon rond 14.30 en uiteindelijk eindigde om 17.30. bleek men het probleem niet op te kunnen lossen. Er zal mij overmorgen ( dus 2 dagen zonder internet en werk) een technieker worden gestuurd die mijn telefoonlijn zal inspecteren.

ik ben er van overtuigd dat de BBox niet fatsoenlijk functoneerde( heb in het verleden reeds hetzelfde meegemaakt met een “ nieuwe “ BBOX. Aldus heb ik de oude BBOx terug aangekoppeld, geen probleem met internet en televisie  meer ( alleen uiteraard het haperend beeld , maar we hebben gelukkig internet )

Dus de technieker zal zaterdag naar alle waarschijnlijkheid een nutteloze verplaatsing moeten maken en mij adviseren om een nieuwe BBox aan te vragen!

Dus een ganse namiddag naar de filistijnen en met een beetje pech ook nog eenzaterdagvoormiddag( technieker aangekondigd tussen 8 en 12.30)

ik was het beu om weer eens het 80022800 nummer te bellen, mijn hele uitleg te doen en toch niet geholpen te worden

groetjes.

 


hi, we kunnen je hiervoor een nieuwe modem opnieuw opsturen aangezien het inderdaad mogelijk is dat je een defecte modem hebt ontvangen
deze zou echter wel maar ten vroegste begin volgende week geleverd worden
de technieker kan anders ook wel de modem vervangen als hij deze defect acht en kan dan ook even de slechte beeldkwaliteit bekijken waar je melding van maakt
als je liever de afspraak afzegt laat het ons hier dan weten dan stuur ik je een nieuwe modem op en zeg de afspraak dan af
voorlopig laat ik je afspraak nog staan

Ik ben akkoord om de technieker te laten langskomen op een voorwaarde: ik heb geen fout aan het geklungel dus ik ga er niet voor betalen. Indien wel stuur dan nog maar eens een nieuwe bbox op met bpost maar vergeet hem dan niet in het pakje te steken zoals de zending voor de vorige zending

groetjes👍🏾

Reageer