Vraag

B-box

  • 7 November 2020
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Ik  krijg sinds enkele dagen de melding dat ik een nieuwe b-box kan bestellen,maar raar maar waar zoals altijd werkt het boeltje weer niet ,bellen naar het 08 00 nr hahaha even (1u) wachten aub en boem geen contact meer ,zit nu al bijna 4 dgn zonder deftig internet met de box 2 gisteren over een hele dag mss 1u online kunnen zijn via wifi ,bedankt proximus ,werk van thuis uit zeggen ze dan ,geweldig goed als je internet niet deftig werkt,mss nu toch tijd om over te stappen naar een andere provider,of anders los dit aub op en anders doe ik het zo,geen deftige wifi ,jullie geen geld,betaal ik mijn factuur niet tot het in orde is 


3 reacties

@dirktheuns In het weekend komt niemand die van proximus zelf is,  langs hier op het forum.

Nu omruilen in een shop gaat normaal gezien ook niet meer en dan nog reken houdende met corona maatregelen.
mss toch eens proberen! → vind-een-proximus-shop

je hebt waarschijnlijk de bbox al gereset, indien niet zie hoe  → Resetten

@dirktheuns In het weekend komt niemand die van proximus zelf is,  langs hier op het forum.

Nu omruilen in een shop gaat normaal gezien ook niet meer en dan nog reken houdende met corona maatregelen.
mss toch eens proberen! → vind-een-proximus-shop

je hebt waarschijnlijk de bbox al gereset, indien niet zie hoe  → Resetten

elke keer als het boeltje uitvalt(4-5 keer per uur),gereset  help^t niets ,kreeg deze week via my proximus app de melding voor een nieuwe box te bestellen,maar elke keer ik op de link klik  krijg ik een fout melding,ben het echt beu aan het worden,laatste tijd alleen maar problemen met proximus,betalen maar niets terug krijgen ,geen manier om van thuis uit te werken en te duur als ik alles via 4g moet doen 

ja ze zouden eventueel bij uw 4G abo kunnen gratis data zetten tot het opgelost is, maar via deze weg hier kun je dit niet geregeld krijgen, aangezien ze hier niet langskomen en via 0800 22 800 is het een kwestie van binnen te geraken om je verder te helpen!  

Voor alle duidelijkheid ik ben niet van Pro⌘ maar een forumlid als zovelen en probeer maar wat info te geven die je mss eventueel iets zou kunnen helpen in afwachting dat de oplossing komt.

heb je geen wifi signaal dat binnenkomt van buren! dan zou je via  de hotspot “Proximus Public wi-fi” kunnen op het internet gaan.

Reageer