Vraag

Apple TV vs decoder V6

  • 18 March 2023
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ben aan het twijfelen of dat ik mijn decoder V6 in te ruilen en verder gaan met Apple TV, moet ik dan nog een abonnement hebben en hoe zit dat met de data verbruik; kan ik hier sneller de data overschrijden? Ik mag tot 5GB gaan.

 


3 reacties

hier kan je al een idee vormen wat je nodig hebt aan data ! → TV kijken en het internet verbruik | TV Kijken via Internet

Reputatie 2
Badge

Dan vraag ik me af wat het verschil is tv kijken met TV decoder of Apple TV en of dat ik TV abonnement opzeg of niet. Om dat ik nog geregeld live kijk? 

 

Belangrijke informatie over je contract voor bepaalde tijd Uw contract voor Apple TV 4K Wifi + Ethernet 128GB Black in combinatie met TV loopt af op 18/01/2025. Op uw abonnementen zal geen boete worden toegepast. Alleen de eventuele restwaarde van uw toestel zal verschuldigd zijn. Al uw andere contracten zijn van onbepaalde duur, tenzij anders vermeld in deze rubriek

Als je een TV abo hebt in je pack gaat het data verbruik niet af van je internet data als je kijkt naar de Pickx zenders. Als je nu geen TV abo meer zou hebben in je pack en wilt met je apple tv naar zenders kijken dan zal je apps moeten installeren op je apple TV,  bv. om naar VRT te kijken de VRT MAX app moeten installeren enz…. en gaat je dataverbruik om naar TV te kijken dan van Internet abo inbegrepen datavolume af.

Reageer