Beantwoord

Alias gratis website aanpassen


Ik gebruik nog altijd mijn gratis website “users.skynet.be/gielen”. Maar nu wil ik een ander alias in de plaats van gielen en dat lukt mij niet. Kunt u mij hierin helpen of is deze aanpassing niet meer mogelijk?

Groetjes. Jean Gielen

icon

Beste antwoord door SamuelD 14 May 2020, 16:43

Bekijk origineel

40 reacties

Het is nu 01:16 op 22/05/20 en ik kan weer niet op de 2 websites(zie hierboven). Dit probleem blijft maar duren, kan men dit oplossen aub?

Het is nu 23:30 op 22/05/20 en beide websites zijn weer niet bereikbaar. Zowel “users.skynet.be/dinos1999” als “users.skynet.be/dinos” . Ook niet via een privévenster. Deze namiddag was dat wel het geval. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is want dit wordt wel dringend…

 

Het zal niks te maken hebben met de browser dus in privé surfen zal het ook niet oplossen het moet ergens iets te maken met een probleem in één ander proxy server, en als je surft en toevallig deze passeert dan heb je van het leer, ik moet blijkbaar tot nu toe geluk gehad hebben tot nu toe dat ik deze nog niet tegengekomen heb tijdens het surfen naar users.skynet.be want ik geraak er iedere keer op zonder probleem, maar dat is dus niet bij iedereen het geval.
Het zal aan Proximus zijn om dit op te sporen en op te lossen!

Maar zij komen hier pas maandag terug langs op het forum voor meer uitleg…..

Dag Martin, nu werkt het ook bij mij. 10:17u op 23/05/2020. Het gebeurd blijkbaar meer s’avonds vind ik...

Goede morgen Gielenje,

zou wel kunnen als hun servers meer belast worden wie weet , maar hopelijk kan Proximus ons binnenkort het goed nieuws brengen dat het opgelost werd !

Reputatie 7
Badge +4

Ons IT team heeft een wijziging uitgevoerd op ons platform. 
Het probleem zou moeten opgelost zijn. Kan je dit nog even testen? 

Ik heb mijn 2 websites op users.skynet.be uitvoerig getest en ze werken nu beiden uitstekend.

Bedankt Charlotte

Beste Charlotte, vandaag werkt de website : http://users.skynet.be/dinos1999/ weer niet meer. Kun je dat eens bekijken? Alvast bedankt.

Proximus had vorige maand gemeld dat ze users.skynet.be zouden opdoeken.  Dat is vandaag dus gebeurd.

! Er zijn er nochtans nog veel online

op de prox site staat nog altijd het volgende:
Je kunt alleen een bestaande webruimte op http://users.skynet.be/je-website raadplegen.
Gratis websites zijn enkel beschikbaar voor bestaande gebruikers.

Dat Proximus users.skynet.be zou opgedoekt hebben, daar weet ik niets van. Waar staat dat te lezen? Indien dat klopt zouden ze de eigenaars toch wel kunnen verwittigen.

Ik kreeg vorig jaar (november?) een bericht, dat het op 31/12 gedaan zou zijn.  Sinds gisteren kan ik niet meer aanmelden met FTP, en op de URL’s krijg ik een 503.  Misschien is enkel de mijne afgesloten.

Kan je de pagina ook niet meer openen of is het alleen met FTP dat het niet meer lukt, want ik heb het hier al aan enkelen gevraagd en die hebben nog geen problemen met hun gratis skynet website.

 

Reputatie 4
Badge +2

Geen enkel probleem met mijn website.

Ik krijg een 503 als ik m’n webpagina wil bekijken, zowel via de alias als via mijn login.

Reageer