Beantwoord

Alias gratis website aanpassen


Ik gebruik nog altijd mijn gratis website “users.skynet.be/gielen”. Maar nu wil ik een ander alias in de plaats van gielen en dat lukt mij niet. Kunt u mij hierin helpen of is deze aanpassing niet meer mogelijk?

Groetjes. Jean Gielen

icon

Beste antwoord door SamuelD 14 May 2020, 16:43

Bekijk origineel

40 reacties

lukt het niet via deze weg

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_web_alias/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/domeinnaam-en-website/gratis-website/een-alternatieve-domeinnaam-voor-uw-website-kiezen.html

Reputatie 6
Badge +2

Kijk eens naar jouwweb.be (of is het jouweb?) , daar heb je gratis hosting voor particulieren, wel geen webshop en zo.

Dag Martin, sorry voor het laat antwoord. De link die jij doorgeeft had ik ook al gevonden maar werkt niet meer. Ik kan de alias dus niet meer aanpassen. De inhoud van de website aanpassen, dat is geen probleem maar het is de alias die mij interesseert. Enig idee hou dat kan gefikst worden?

Alvast bedankt voor de medewerking. Jean Gielen

Morgen pas komen  de medewerkers die van Proximus zelf zijn, terug langs om je hierbij verder te helpen als ze de draad hier opnemen. 

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje Kan je eens proberen om eerst je bestaande alais te verwijderen en vervolgens een nieuwe aan te maken ? Indien dit niet lukt kan je even verduidelijken of je een fout melding krijgt? 

Reputatie 6
Badge +2

Vroeger was een site bij Proximus gratis, nu nog?

Gielenje. Aan SamuelID. Dit is de fout code:

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op usersecare.skynet.be doet er te lang over om te antwoorden.

    Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
    Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.

Beneden links staat er te lezen: Wachten op c.contentsquare.net

 

Vroeger was een site bij Proximus gratis, nu nog?

alleen de oude bestaande blijven gratis 

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra we een antwoord krijgen laat ik je alvast hier iets weten.

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje kan je ons de alias doorgeven die je wenst ?

De Alias die ik zou willen is : users.skynet.be/dinos

Reputatie 7
Badge +4

De Alias die ik zou willen is : users.skynet.be/dinos


ok, ik geef dit door en hou je op de hoogte

Beste, users.skynet.be/… is niet meer bereikbaar? Enig idee…?

deze is nochtans bereikbaar 

 

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje ondertussen zou je alias aangepast zijn naar users.skynet.be/dinos

Inderdaad, alias is aangepast en werkt. Dikke merci. Bedankt voor de zeer goede service. Groetjes J.Gielen

Ik kom even terug voor de website “users.skynet.be/dinos1999” . Ik kan daar niet meer op sinds 2 dagen met eender welke browser. Via ftp geen probleem. Wat kan het probleem zijn?

@gielenje probeer eens door een privé venster te openen in je browser en


dan daar deze link > users.skynet.be/dinos1999 invoeren.


Privé venster openen doe je wneer je browser open staat door dan de volgende toetscombinatie in te drukken. CTRL+SHIFT+N  ofwel CTRL+SHIFT+P afhankelijk van welke browser je gebruikt.

 

PS @Proximus Er is blijkbaar iets mis tijdens het invoeren van een bericht en je de enter toets ingedrukt hebt na een zin dan komen er veel te veel lege lijnen te voorschijn nadat je op OPSLAAN geklikt hebt ???

Via een prive venster lukt het inderdaad wel. Nu ook via een gewoon venster. Maar je antwoord:

“PS @Proximus Er is blijkbaar iets mis tijdens het invoeren van een bericht en je de enter toets ingedrukt hebt na een zin dan komen er veel te veel lege lijnen te voorschijn nadat je op OPSLAAN geklikt hebt ???”

versta ik niet.

Dat is gericht aan Proximus zelf, heeft niks met je probleem te maken dus niet aantrekken .

Het is nu 0:55u op 20/05/20 en ik kan weer niet op “users.skynet.be/dinos1999”, zelfs niet via een privé venster??? Niet met firefox, niet met chrome en zelfs niet met edge… Wat is dat toch voor een probleem? Graag een antwoord hierop...

Er zijn blijkbaar meerdere mensen die dit probleem hebben, het zou best zijn dat iemand van proximus zelf dit eens laat onderzoeken door de bevoegde achterliggende dienst.

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje Hier kan ik ondertusen alvast zonder probleem op je website.

@SamuelD Problemen met sommige servers in de pool ?

Hier een gelijkaardig probleem als dat van @gielenje > https://nl.forum.proximus.be/internet-10/website-50414?postid=652987#post652987

maar met dat verschil dat het daar wel werkt in een privévenster van de browser blijkbaar !

 

Het is nu 18:00u op 20/05/20 en ik heb nu geen probleem meer om in te loggen op beide websites,

zowel op “/dinos1999” als op “/dinos”. Hopelijk blijft het zo. Ik test het vanavond nog eens.

Reageer