Skip to main content
Vraag

Al sinds donderdag geen internet meer

• August 11, 2025
  • 10 reacties
  • 180 Bekeken

Technieker vrijdag langsgeweest en probleem blijkt buiten te zitten.  Vandaag nog steeds niet opgelost.

Nu zou morgen pas een technieker komen: 5 dagen geen internet is niet acceptabel.

Op de klantendienst sturen ze mij van het kastje naar de muur….

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • August 11, 2025

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn:
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Practitioner
  • August 11, 2025

Mijn profiel is compleet

• Auteur
  • Practitioner
  • August 11, 2025

Ondertussen kreeg ik te horen dat als ik een dringende interventie wil 136 euro moet betalen!! Betalen we al niet genoeg?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • August 11, 2025

@Thomas  Jammer genoeg kon onze technieker het probleem vrijdag niet oplossen omdat er een probleem is met de ondergrondse kabel.  We proberen dan zo snel mogelijk een oplossing te voorzien. De eerstvolgende mogelijke afspraak voor onze lassers is in uw geval morgen. Dit kan niet vervroegd warden. Onze collega’s aan de telefoon kunnen dit ook niet vervroegen. 

Voor lassers is deze betalende afspraak niet mogelijk. Deze is enkel voor de techniekers. Problemen aan de buitenkabels zijn niet altijd zo snel op te lossen en het is niet mogelijk om voor 1 klant een volledige lasploeg buiten de diensturen te laten komen. 

Er werd ook 1TB extra data toegevoegd op uw gsm, zodat u deze als hotspot kan gebruiken. Onze excuses voor het ongemak. 

• Auteur
  • Practitioner
  • August 11, 2025

Beste , 5 dagen onderbreking is niet aanvaardbaar.  Bovendien mocht ik geen enkele communicatie ivm de afspraak voor morgen ontvangen.  ondertussen is zowel het alarmsysteem en de domotica al 5 dagen offline en sturen jullie mij van het kastje naar de muur.  Enige oplossing die ik krijg is tegen betaling !!!!! een interventie aan te vragen.

Met de hotspot ben ik niks geholpen  en is voor mij maar een lapmiddel om mij te sussen!

Dit is niet de eerste keer dat mijn verbinding dagen offline is, dus vandaar de vraag: vandaag oplossen ajb!

• Auteur
  • Practitioner
  • August 11, 2025

Als er een interventieploeg kan tegen betaling, dan kan deze zelfde  ploeg het ook oplossen voor jullie rekening!

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 11, 2025

Ooit gehoord van Petra De Sutter, toen minister van Telecom : als je meer dan 8 uur zonder internet zit dan vind ik als minister dat daar een compensatie voor mag zijn. Volgens mij is daar nu een wet over. Mij leek het dan wel te gaan om een financiële compensatie. Maar de klant werd daar niet rijk van en Proximus niet arm. Als Thomas met 1 Tbytes ook tevreden is ….. Blijkbaar  niet dus. 

Het principe voor het herstellen van defecten is toch altijd geweest : de klant betaalt als de panne veroorzaakt is door de klant, zo niet draait Proximus op voor de kosten. 

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • August 11, 2025

@Thomas Ik begrijp dat deze onderbreking voor ongemakken zorgt en dat niet alles opgelost kan worden via de extra data die je krijgt om je gsm als hotspot te gebruiken. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

We zullen de problemen altijd zo snel mogelijk op te lossen. Binnen de diensturen (ma-vrij 8-20u en voor techniekers (niet voor lassers) ook op zaterdag van 8-20u) gebeurt dit inderdaad op onze kosten.

Onze ploeg zal dit morgen oplossen op onze kosten zodat dit hopelijk in de toekomst niet meer voorvalt.  

• Auteur
  • Practitioner
  • August 11, 2025

Beste,  ik neem geen genoegen met dit antwoord. 5 dagen onderbreking zonder enige spontane communicatie is niet aanvaardbaar! Bovendien het koude antwoord dat, als ik de interventie betaal, er vandaag wel een oplossing is... Dit zijn voor mij gewoon. Wanpraktijken! Ik neem geen genoegen met de hotspot oplossing en zie graag jullie deftige compensatie en oplossing te gemoed. 

Martin
  • August 11, 2025

Ooit gehoord van Petra De Sutter, toen minister van Telecom : als je meer dan 8 uur zonder internet zit dan vind ik als minister dat daar een compensatie voor mag zijn. Volgens mij is daar nu een wet over. Mij leek het dan wel te gaan om een financiële compensatie. Maar de klant werd daar niet rijk van en Proximus niet arm. Als Thomas met 1 Tbytes ook tevreden is ….. Blijkbaar  niet dus. 

Het principe voor het herstellen van defecten is toch altijd geweest : de klant betaalt als de panne veroorzaakt is door de klant, zo niet draait Proximus op voor de kosten. 

@Cvanloon dat werd inderdaad wettelijk vastgelegd → Wettelijke compensatie bij onderbreking van de diensten | Proximus