Vraag

aansluiting internet in gebouw


beste 

 

ik heb een volgend probleem:

 

ik ben verhuisd, midden april… een week later is er een installateur gekomen van proximus (ik ben al geruime tijd klant bij proximus) om de aansluiting verder af te werken.

nu bleek dat er geen aansluiting beschikbaar is/was en ik dus geen internet/tv heb gedurende de hele tijd.

ik heb deze kwestie voorgelegd aan mijn verhuurder (huisbaas) om te zorgen dat er een aansluiting komt van de doos van proximus in het gebouw (deze is er al) tot in mijn appartement (die er zo te zien niet is)

 

deze heeft mij nu laten weten dat ik moet instaan voor de verdere afhandeling van deze kwestie… maar al de dingen die gaan gebeuren zijn in de gemeenschappelijke delen van het gebouw (trekken kabel naar appartement, zorgen dat deze kabel vast ligt, etc etc).

 

ben ik nu mis of is dit een kwestie voor de verhuurder? (voor zover ik weet is de aanleg van zo’n kabel niet zonder boren en/of andere dingen die moeten gebeuren...)

en hoeveel zou dit dan kosten? 

(ik woon op een eerste verdiep van een gebouw, de doos van het gebouw is op het gelijkvloers)

 

met vriendelijke groeten,

 

Ivo


0 reacties

Geen reactie

Reageer