Beantwoord

aansluiting fibernet wanneer

  • 7 August 2021
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Reputatie 1

Nu ongeveer 2 jaar geleden kreeg ik een folder in de bus dat de toekomst nabij was en dat we binnenkort  zouden worden aangesloten op het FIBERNET , alles lag toen al klaar grondwerken aanleg kabel aan de muur. Bijna elke maand ging naar de shop in Aalst vragen wanneer elke keer kreeg ik het antwoord binnen de maand . Nu meer dan twee jaar later heb ik nog steeds geen fiber binnen liggen wat is de oorzaak hiervan want zo te zien is iedereen hier aangesloten zelf de zaken onderaan het appartementsgebouw ter hoogte van de Gentse steenweg nummer 10 .( 9 wooneenheden)behalve de wooneenheden.

Trouwens als ik mijn wooneenheid ingeef in de app komt deze niet eens op het scherm deze blijkt niet te bestaan.

Dit forum is mijn laatste hoop want aan de telefoon steeds ander medewerker geen oplossing in de shop steeds het zelfde antwoord maar geen aansluiting .

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door onzejan 9 August 2021, 17:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Maandag als de prox forummedewerkers hier terug langskomen kunnen ze dit bij de bevoegde dienst opvragen en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@onzejan  Volgens de informatie dat ik terugvind in onze systemen wordt er nog gewacht op het akkoord van de syndicus/eigenaar voor installatie in het gebouw. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

hartelijk dank voor dit duidelijke antwoord .

 

V.G.  jan de smet