Vraag

Aanpassing abonnement na 10 dagen nog niet uitgevoerd

  • 2 December 2022
  • 23 reacties
  • 244 Bekeken

Hoi, 

Ik heb op 21/11 een eerste maal contact opgenomen om mijn huidig pakket (internet comfort+tv) om te zetten naar enkel internet maxi zonder tv.

Op 22/11 kreeg ik een bevestigingsmail dat het ten laatste die dag om 22u in orde was.

Echter na 10 dagen en reeds 6x contact met jullie te hebben gehad is het nog steeds niet in orde en krijg ik telkens een ander excuus te horen. 

Graag wil ik nu weten wanneer dit effectief in orde zal zijn en of mijn facturering ook vanaf 21/11 dan aangepast is? 

Ik had ook reeds een retourlabel ontvangen voor mijn tv decoder dus deze heb ik teruggestuurd en is volgens de track&trace door jullie ontvangen. 

Ik heb mijn privévelden in mijn profiel reeds ingevuld. 

Alvast bedankt. 

Groetjes


23 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 

beste,

aanvraag werd inderdaad geregistreerd

Decoder staat OK als teruggebracht

Toch wordt het aanpassingsorder niet afgewerkt

voor mezelf heb ik dossier 51702691 opgemaakt om dit verder op te volgen, zowel voor uitvoering als facturatie.

k hou je op de hoogte.

groeten

Tina

Dag Tina, 

 

Bedankt om me op de hoogte te houden.

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 

IT moet tussenkomen, je order voor aanpassing blijft hangen

mijn dossier blijft open tot het opgelost is.

vriendelijke groeten

Tina

@tina.b

Bedankt voor de update. Hopelijk geraakt het technisch snel opgelost dan. 

Is de facturatie wel reeds aangepast?

 

Groetjes 

Hoi @tina.b

Enige duidelijkheid of meer informatie wanneer dit opgelost gaat zijn? 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 

ik probeer een collega van IT te bereiken om afwerking te laten doorstromen.

Ik blijf opvolgen! Excuses voor het ongemak

Groeten

Tina

Hoi @tina.b

Ik heb vandaag mijn nieuwe factuur gekregen. Tot mijn verbazing zie ik dat al de oude zaken nog gefactureerd worden wat ongeveer 40€ meer is dan het zou moeten zijn na mijn aanpassing. 

Dus blijkbaar heeft jullie systeem mijn facturatie ook niet aangepast. Ondanks dat ik via mail de bevestiging had gekregen dat alles vanaf 21/11 is opgezegd.

Dus graag nog steeds een oplossing voor de omschakeling van mijn internet en ook de juiste facturatie. 

Het begint nu toch een beetje lang aan te slepen en al zeker als de facturatie ook niet klopt. 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tim96120 ik corrigeer met negatieve aanrekening 7293423084, onze excuses dat de aanpassing zo lang duurt. Groetjes, Heidi

Hoi @HeidiE

Bedankt om de facturatie aan te passen. 

Is er al enig nieuws over de aanpassing van mijn pakket naar enkel internet maxi?

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 Zit nog steeds in behandeling bij IT.Men krijgt om één of andere reden het order niet gedeblokkeerd.Tina blijft het opvolgen alsook voor de eventuele rechtzettingen van uw factuur.Excuses alvast dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.We houden u verder op de hoogte.van zodra het opgelost is.Groetjes,Joel.

Ok, dan blijf ik wachten voor een oplossing. 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 Alvast heel erg bedankt voor uw geduld.Groetjes,Joel

Hoi @tina.b

Waarom is er voor deze simpele aanpassing nog steeds geen oplossing?

Vriendelijke groeten 

Tim

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 

je order voor besvestiging retour toestel blijft vasthangen in onze systemen, dus stroomt rest zoals aanpassen pack ook niet door

en blijkbaar heeft IT nog geen oplossing over doorduwen order, wat meestal wel sneller gebeurt

ik snap het niet, want dit gebeurt zelden dat het zo lang duurt…

ik blijf de IT-er bestoken met mijn vraag voor oplossing :-)

het dossier blijft open onder mijn naam, tot het is opgelost.  Excuses.

vriendelijke groeten

Tina

 

Hoi @tina.b

Ik heb opnieuw een verkeerde factuur ontvangen met de aanrekening van mijn oud pakket, kan je dit net zoals vorige maand crediteren?

Ook heb ik voor vorige maand nog geen factuur ontvangen van het juiste product namelijk enkel internet maxi.

Gaat dit verrekend worden wanneer jullie de aanpassing in orde krijgen?

Groetjes

Tim 

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 ik heb uw feedback bijgevoegd in het dossier dat in behandeling is bij @tina.b   Zij gaat hiervoor verder het nodige doen. Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 

laatste aanrekening is aangepast.

aanrekening voor internet maxi gaat automatisch gebeuren als het order is doorgestroomd.

Ik blijf opvolgen

Groeten

Tina

Hoi @tina.b

Nu is er naast de domiciliëring van 97,84€ dat binnenkort van mijn rekening zou gaan een negatieve aanrekening van 59,34€ toegevoegd en nog een extra aanrekening van 38,50€.

Maar mijn abonnement is nog steeds niet gewijzigd. En op deze manier begint het ook onoverzichtelijk te worden. Wanneer is mijn abonnementswijziging in orde? We zijn bijna 2 maanden verder en het enig wat ik weet is dat het zogezegd ergens is blijven hangen. Moest ik 2 maanden te laat zijn met betalen dan zouden jullie het ook niet accepteren mocht ik als reden geven dat het na 2 maanden nog steeds ergens is blijven hangen. 

Ik heb het gevoel dat er meer speelt en dat het na 2 maanden nog steeds niet met prioriteit wordt behandelt. 

Groetjes 

Tim

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120  Dag Tim, Tina is bezig met je dossier, ze laat je nieuws vanzodra er schot in de zaak komt ( IT problemen) Ik heb alvast je post bijgezet in haar dossier. Onze excuses.

Dag @Luc.M

De IT problemen staan los van het feit dat mijn facturering onduidelijk is. 

Zou toch niet mogen dat je als klant reeds 2 maanden aan het wachten bent op een aanpassing en dat daar dan nu ook nog eens een onduidelijke facturering bijkomt. 

Als zo'n groot bedrijf als Proximus dergelijk simpel probleem niet opgelost krijgt dan begint mijn tevredenheid en vooral betrouwbaarheid vrij snel te zakken. 

Voor ongeveer dezelfde prijs als mijn aangevraagd abonnement krijg je ongeveer 3x de downloadsnelheid bij Telenet.  Maar net omdat ik al jarenlang zo tevreden was over Proximus ben ik niet overgeschakeld. 

Groetjes 

Tim

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Onze achterliggende diensten doen al het nodige om het in orde te krijgen.Spijtig dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Hoi @tina.b

Hier even een bericht dat ik vandaag de bevestiging kreeg dat mijn internet maxi geactiveerd is. Bij nazicht in de myproximus app is dit effectief in orde. Kan je me ook bevestigen dat de facturering nu ook in orde is?

Groetjes 

Tim

Reputatie 7
Badge +3

@Tim96120 Ik heb uw info bijgevoegd aan het dossier 51702691 dat door Tina in behandeling is.Zij zal u hierover verder informeren.Groetjes,Joel

Reageer