Vraag

Aanmelding bij account 'pop.belgacom.net' mislukt

  • 15 March 2023
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

Mevrouw, Mijnheer,

Ik kan al 2 dagen geen mails meer ontvangen op mijn belgacom.net mailbox.  Ik krijg telkens de vraag om het wachtwoord in te geven ; na ingegeven van het wachtwoord komt deze melding :

 “Verzending van wachtwoord voor gebruiker (mijn Login) is niet gelukt. Mailserver pop.belgacom.net antwoordde: invalid user name or password.” 

Versturen van mails lukt wel.


This topic has been closed for comments

6 reacties

Bij mij net hetzelfde verzenden lukt wel maar ontvangen niet. Plots gekomen hoewel er niks veranderd is wat betreft login of paswoord 

Mijn email fa......@skynet werkt blijkbaar nog wel. Maar enkel belgacom gaat niet meer hoewel ik er reeds meer dan 10 jaar geen probleem mee gehad heb. Blijkbaar zal het probleem ergens bij proximus moeten liggen. 

best hier ook vermelden voor de Proximus moderatoren of je de binnenkomende mails wel nog ziet als je via webmail eens kijkt http://webmail.proximus.be  en dat je de binnenkomende mails alleen mss niet ziet in je mail app bvb op smartphone of mail programma bvb op laptop of pc?

Aangezien je met pop werkt en niet met imap zullen de inkomende mails die je op één toestel benaderd, die mails ook niet meer op de andere toestellen te zien zijn, aangezien bij het eerste maal benaderen van de mails ze van de server verdwijnen.

Beste dank voor jullie antwoorden.

Ik kan de inkomende mails wel zien via webmail, maar (voorlopig?) nog steeds niet in het mail programma (in mijn geval Thunderbird).

Bedankt voor de informatie.

Maar na 2 dagen werkt alles plots terug bij mij, zonder iets te veranderen.

Mogelijk opgelost door Proximus

Hopelijk bij jj3800 ook alles terug in orde 

 

Ook bij mij werkt alles terug.

Beste dank aan allen.