Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u om een formele klacht in te dienen met betrekking tot een aanhoudende storing van mijn internet- en tv-diensten, waarvoor ik tot op heden nog steeds geen oplossing heb ontvangen.
Sinds vrijdag 21 februari 2025 ben ik volledig verstoken van internet en televisie. Volgens uw klantenservice is de oorzaak een beschadigde kabel in de straat. Aanvankelijk werd mij een interventie beloofd op dinsdag 25 februari, daarna op woensdag 26 februari, en uiteindelijk op donderdag 27 februari. Elke keer werd de afspraak uitgesteld zonder duidelijke reden of compensatie.
Deze situatie heeft ernstige gevolgen voor mij: ik ben door het gebrek aan internetverbinding niet in staat om te werken, wat mij professionele en financiële schade berokkent.
Ik verzoek u dan ook dringend:
1. De storing zo snel mogelijk te verhelpen, zonder verdere vertragingen;
2. Mij onmiddellijk een tijdelijke oplossing aan te bieden (bijv. een mobiele dataverbinding) zolang het probleem niet is opgelost;
3. Een correcte compensatie toe te passen voor alle dagen zonder dienst, overeenkomstig de toepasselijke wettelijke bepalingen.
Indien ik binnen een redelijke termijn geen bevredigend antwoord ontvang, ben ik genoodzaakt mijn klacht voor te leggen aan de Ombudsman voor Telecommunicatie (ombudsmantelecom.be).
Ik verzoek u dit schrijven te beschouwen als een formele klacht en mij een referentienummer te bezorgen.
In afwachting van uw spoedige reactie, verblijf ik,
Met vriendelijke groeten,
G Maietta
edit moderator : alle privéinfo verwijderd en toegevoegd aan je profiel.