Beantwoord

4G voor thuis



Toon eerste bericht

28 reacties

@VdV1 Normaal staat de DLM altijd actief op een VDSL lijn dus je moet inderdaad afwachten op het antwoord of je nu op VDSL overschakelt wordt.

Er is een methode (bellen naar een bepaald telefoonnummer) om de DLM te triggeren maar dit is nu zeker niet aan de orde.

Ik heb net een controle gedaan van je lijn en de mogelijke snelheid. Ik zie dat ik de ADSL kan omzetten naar VDSL2, de snelheid zal hierdoor stijgen naar 12 Mbps ipv 6. Dit blijft relatief laag omdat je inderdaad op 1.4 km van de ROP (grijze straatkast) woont waarop je aangesloten bent. Ik kan dit normaalgezien vanop afstand aanpassen. Laat je even weten wanneer we dat mogen doen, vermits je internet en TV dan even uit vallen (zo’n 5-10min)

De combinatie met 4G zoals Martin uitlegde is voor u niet mogelijk. Je kan wel zoals M_016 voorstelt je GSM als hotspot gebruiken, maar dit heeft wel invloed op het dataverbruik van je GSM. 

@HadewychT Graag zouden wij gebruik maken van uw aanbod. Moeten wij hier nog iets voor doen?

Zelf moet je niks doen dit wordt verder door proximus afgehandeld.

Nu is de vraag natuurlijk of dit reeds doorgegeven werd aan de bevoegde dienst ter uitvoering,
maar deze info zou iemand van @Pro⌘imus zelf je kunnen geven,
alleen is het afwachten tot iemand hier van hen de draad terug opneemt.

Reageer