Vraag

4G netwerk

  • 26 February 2023
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Sinds zaterdag 25/2/2023 is het 4G netwerk niet meer beschikbaar bij mij in Schoten met als gevolg dat we niet meer kunnen bellen met de GSM of we moeten de keuze verzetten naar 3G .

Een groter probleem is dat ik beschik over een ADSL lijn ( JAWEL je leest het goed, dat bestaat dus nog) die heeft een bypass via LTE modem 4G en deze werkt enkel via 4G met gevolg dat deze ook buitendienst is en ik terugval op zEEEEEEEEEEr traag internet.


5 reacties

@Verbanck Ronny Heb je al gebeld gisteren of vandaag naar de helpdesk op het gratis nummer 080022800 en waren ze op de hoogte van de 4G problemen in je regio.

NB: Iemand die van Proximus zelf is komt hier niet langs op het forum tijdens het weekend.

jawel maar de wachtrij was te lang , ik dacht dat dit zich zelf wel zou oplossen maar vandaag nog steeds hetzelfde probleem.

Reputatie 5
Badge +2

@Verbanck Ronny Ik heb net nagekeken en er zijn algemene problemen aan de zendmasten in, je regio. We doen er alles aan dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

Ik heb ook net contact gehad met de klantendienst, reageer jij nu daar op of is dat louter toeval ?

Hopelijk komt het nu snel in orde.

Alvast bedankt Ronny

Het probleem is opgelost, 4G terug beschikbaar en LTE modem 4G terug actief 💪

Reageer