Vraag

4g camera

  • 3 December 2023
  • 11 reacties
  • 179 Bekeken

Hallo ik heb een vraag ik heb 4g camera gekocht, daar heb ik een sim kaart ingestoken maar kan geen verbinding maken, weet iemand soms hoe dit komt aub ?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er kunnen hiervoor diverse redenen zijn

Over welke camera spreken we? Wat vertelt de gebruikshandleiding? Dient er een app te worden geïnstalleerd? Dienen er eventueel specifieke poorten te worden opengezet? ….

Mogelijks dient u bv. Proximus u een public IP adres toe te wijzen op het betrokken mobiele nr?

Als je deze simkaart dan in bv een smartphone steekt kan je dan wel verbinding maken?

Het gaat over dual lens camera 4g solar, er is een snelle gebruikshandleiding bij hoe de camera moet installeren, en de microsim en sim kaart moet insteken. Ik heb de sim kaart geprobeerd in een gsm en deze werkt 

En werkt het over wifi? (want ik denk dat je zowel via 4G als wifi kunt werken )   

werkt niet op wifi 

Reputatie 7
Badge +4

Laat een Proximus moderator (vanaf maandag) een publiek IP adres aan dit GSMnr koppelen, om te zien of u al dan niet verder geraakt

Ik vind op het eerste zicht niet direct iets concreet terug (handleiding?) over deze camera, tenzij eventueel dit

4K Wifi 4G Dual Lens Solar Camera Batterij Aangedreven Outdoor Wifi Security Camera Voor Beveiliging Twee Manier talk Night Vision - AliExpress

Betreft het eventueel bovenstaande 4G/wifi camera? Zo ja is er geen user guide bij?

 

 

 

proximus komt er niet in tussen hebben me ze daarjuist gezegd

ze komen niet tussen voor de ondersteuning van de ip camera 

maar als het SIM van proximus is kunnen ze je volgens mij wel verder helpen voor een public IP adres

Reputatie 7
Badge +4

inderdaad een Proximus moderator op dit publieke forum kan een publiek IP adres activeren voor uw GSMnr xyz cfr bv Fr forum

Comment activer IP dynamique sur carte Sim | Proximus Forum

 

Of het  “de oplossing” voor het probleem is weet ik evenwel niet 

De camera is online maar via de app blijft hij offline 

Reputatie 7
Badge +4

@techboy27 Kan je het nr van die simkaart toevoegen in je profiel zodat we dit voor je kunnen nakijken ?

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer