Vraag

2 mailboxen problemen met instelling mailbox

  • 2 June 2022
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb recentelijk het wachtwoord van mijn proximus account gewijzigd. Op mijn webmail heb ik 2 mailboxen die aan elkaar gelinkt zijn. Maar hoe komt het nu dat ik met dat ene vernieuwde wachtwoord ook niet het account van mijn skynet mailadres kan configureren op mijn ipad noch op mijn outlook op mijn pc, noch op mijn macbook pro?
Op mijn smartphone werkt mijn skynetaccount wel nog. Daar zie ik dat ik een ander wachtwoord nog heb dan het nieuwe wachtwoord maar ik zie enkel puntjes en weet niet meer dit wachtwoord. 
Kunnen jullie me dit wachtwoord bezorgen zodat ik mijn skynet account kan herstellen op mijn pc, mac laptop en ipad? 

Webmail is een oplossing maar veel te omslachtig.

Een andere oplossing is dat de mails die binnenkomen via mijn oud skynet mailadres automatisch worden doorgestuurd naar mijn proximus mailadres maar dat lukt me niet. Hoe doe je dan?

Mijn klantnummer is 02165311

ps op de telefonisch klantendienst kon mij me niet helpen behalve als ik betaalde voor een expert.  De operator vond proximus webmail dat wel werkte voor skynet voldoende.
 Is dat de beloning voor de vaste klant die ik ben sinds decenia?


1 reactie

Reputatie 1

Heb het zelf opgelost door o.a. het doorsturen van mijn mails op skynetaccount naar aan ander mailaccount. Dat lukte eerst niet met gmail maar uiteindelijk wel naar icloud mailadres. 

Reageer