Test onze nieuwe online helpdesk!


Hallo, wij (Nele, Thibault, Helga, Matias, Basile en Sascha) zijn een tijdje geleden gestart met het creëren van een oplossing dat jou in staat moet stellen je problemen met Proximus online op te lossen.

De oplossing (protoype) die we jou nu voorstellen, kan je vergelijken met een online helpdesk, we noemen haar “Helpimus” 😉 Wij zouden het heel leuk vinden als je even de tijd zou nemen om Helpimus te testen.
Wij hopen nl. dat jij ons hier een beetje mee kan helpen met concrete informatie: wat spreekt je aan, wat niet? Liefst met een suggestie erbij hoe het verbeterd kan worden.

Dit duurt maximum tien minuten.

Op je PC, surf naar hier. Als dat niet werkt, kopieer de url in je Chrome/safari browser (https://proximus.mushyminds.com/).

Bij voorbaat dank dat je die moeite neemt!

This topic has been closed for comments

10 reacties

Ter info: met Edge browser werkt het inderdaad niet, wilde het toch even uittesten aangezien ik een Edge gebruiker ben ☺️

Hallo, bedankt voor de feedback... ons prototype werkt inderdaad nog niet op Edge. Natuurlijk als het ooit gerealiseerd wordt komt het er zeker op :D

Thx!
Reputatie 3
Badge +2
Op ipad safari is er niet veel te zien. Zie screenshot.

Met Chrome werkt wel goed
Ook met Opera
Met Firefox zijn de letters te klein om goed te kunnen lezen
Goeiemorgen,

Hier Manuel, collega van Sascha en team achter de nieuwe helpdesk.
Bedankt aan diegenen die al reageerden. Met jullie feedback kunnen we deze oplossing echt beter maken !

-->Belangrijk als je test: geef aub een antwoord op de 3 (+1 niet verplicht) vragen aan het einde van de test ajb. Alleen zo kunnen we goed begrijpen wat jullie ervan vinden.

Om te testen op je PC, surf naar: https://proximus.mushyminds.com/
Als dat niet werkt, kopieer je de url in je Chrome/safari browser.

Bedankt !
Manuel
Reputatie 5
Badge +3
Werkt niet met Edge en IE11

mvg
Badge
Hier nog een vergeten klient.
Systeem werkt niet op IE11
Het is ook nog in testfase en als het project ooit gerealiseerd wordt zullen ook andere browsers ondersteund worden, buiten deze die nu al ondersteund zijn.
Reputatie 1
Het is een heel mooi project indien het werkt, maar opgelet er komt heel wat bij kijken ( end2end monitoring van alle componenten van proximus tot bij de klant ) om zo iets te realiseren. Proximus heeft al heel veel goeie ideeën gehad maar de uitwerking was vaak veel minder. En dat heel jammer, want de bedoelingen zijn heel goed en terecht... maar ze moeten het kunnen waar maken als ze het uitbrengen !
Versta mij niet verkeerd ... ik sta er 100 % achter dit initiatief, het zou veel klanten ( zoals ik ) helpen en de helpdesk ontlasten van routine problemen en zich meer kunnen bezig houden op complexe problemen van de klant !
Ik vraag mij af of dit project nu definitief afgevoerd werd?
Als dit zo zou zijn mag er wel een slotje op deze post gezet worden.