Hallo Iedereen hier op het forum,
We hebben onlangs onze vaste lijn (superieure ervaring) uit ons Flex s pack laten halen.
Ik heb dit online laten uitvoeren door een Proximus medewerker.
Ik vroeg toen aan de dame aan de telefoon hoe ik de Wifibooster die in het pack gratis ter beschikking was terug naar Proximus moest sturen.
Ze vertelde me dat ik de booster gewoon kon bijhouden en dat daar niks zou worden voor aangerekend.
Wat zag ik nu op onze aanrekening april dat er 2.99 euro was aangerekend.
Ik kan hier niet mee lachen vermits ik het zelf heb aangegeven zodat ik hem tijdig kon terugsturen.
Ik vind het spijtig dat medewerkers aan de telefoon niet de juiste, tegenstrijdige info geven.
Ook heb ik al verschillende malen gevraag of de Wifi Booster in een abonnement betalend wordt na een een jaar of altijd gratis blijft.
Hier krijg ik dus ook altijd verschillende uitleg, de één zegt blijft altijd gratis en de andere zegt na een jaar betalend.
Ik heb dit ook al zelf proberen op te zoeken hoe het zit in algemene voorwaarden of zo op de Proximus site, maar ik vind dit nergens zwart op wit terug.
Vriendelijke Groeten,
Harold