Beste,
Mijn busnummer is 301 (in adresgegevens 101) woon op 3de verdiep (in adresgegevens 1ste verdiep).
Reeds 13 maal gemeld telefonisch en schriftelijk. Kan ik een screenprint toevoegen?
Hopelijk iemand in het forum die me kan helpen.
Beste,
Mijn busnummer is 301 (in adresgegevens 101) woon op 3de verdiep (in adresgegevens 1ste verdiep).
Reeds 13 maal gemeld telefonisch en schriftelijk. Kan ik een screenprint toevoegen?
Beste,
in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" de correcte adresgegevens.
Bedankt, ik zou graag een screenshot op voorhand doorsturen.
Dat kan je spijtig genoeg niet via je forumprofiel en ook niet via een privébericht aan de een moderator!
je zou het wel kunnen proberen van die door te sturen via doc@proximus.com
waar je dan duidelijk ook de link in weergeeft die verwijst naar je post hier, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/reeds-13-maal-fout-in-adres-doorgegevenk-61236
en dan ook best hier melden dat je die mail verstuurt hebt zodat de PX moderator die hier je post gaat lezen ook weet dat hij naar je mail kan kijken die je verstuurd hebt.
Hans, ik heb dit ook aan de hand gehad tot ik op de klantendienst iemand te pakken kreeg die het juist gezet heeft.
Ons huisadres heeft een A in het nr.
Het Installatieadres stond juist op XA, maar alle post (vroeger) en erna digitale facturen stonden steeds op nr X waardoor het bij de buurvrouw in de bus stak.
Ik denk dat het kwestie is van op de juiste persoon te vallen die het kan corrigeren. Hopelijk lukt het hier.
Bedankt Martin, ik ben nu op reis als ik terug ben probeer ik jouw suggestie.
Waar zie jij je adres /busnr dan fout? ik denk in MyProximus?
Op je aanrekeningen zie ik duidelijk huisnr xxx en dan bus 301
Op andere administratie plaatsen en installatie staat het ook overal correct
k ga dus verder achterliggend kijken hoe we dit kunnen aanpassen
groeten
Tina
Inderdaad Tina, in My Proximus staat het erkeerd
als de rest op het juiste adres staat kan het denk ik geen kwaad.
Het gaat erom dat bij de aansluiting van de glasvezel kabel niet aan een verkeerd appartement geboord wordt.
daar heb je gelijk in: het moet juist staan
ik zie dat er vorig jaar al een aanpassing geweest, maar ik zie niet waar het toen is misgegaan…
ik ben in onderhandeling met een coach om het nu opnieuw aan te passen… fingers crossed…
groeten
Tina
Tina, nogmaals bedankt.
Hopelijk wordt het opgelost.
Als je iets moet weten, geef maar een seintje.
Tina,
Is er inmiddels iets gebeurd aan de correctie van het adres?
Bedankt !
Kijk eens hoe raar in dezelfde factuur staat een keer verdiep 3 en en keer verdiep 1.
Joel, bedankt ik had zelf al geprobeerd de gegevens te verwijderen maar dat lukte me niet.
Ook bedankt voor het doorgeven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.