Skip to main content

Beste,

Mijn busnummer is 301 (in adresgegevens 101) woon op 3de verdiep (in adresgegevens 1ste verdiep).

Reeds 13 maal gemeld telefonisch en schriftelijk. Kan ik een screenprint toevoegen?

Hopelijk iemand in het forum die me  kan helpen.

Beste,

Mijn busnummer is 301 (in adresgegevens 101) woon op 3de verdiep (in adresgegevens 1ste verdiep).

Reeds 13 maal gemeld telefonisch en schriftelijk. Kan ik een screenprint toevoegen?

Hopelijk iemand in het forum die me  kan helpen.

@Hans_018 Noteer voor alle zekerheid t.b.v. PX moderatoren, die hier maandag de draad zullen opnemen,
in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" de correcte adresgegevens.


Bedankt, ik zou graag een screenshot op voorhand doorsturen.


Dat kan je spijtig genoeg niet via je forumprofiel en ook niet via een privébericht aan de een moderator!

je zou het wel kunnen proberen van die door te sturen via doc@proximus.com 

waar je dan duidelijk ook de link in weergeeft die verwijst naar je post hier, namelijk:

https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/reeds-13-maal-fout-in-adres-doorgegevenk-61236

en dan ook best hier melden dat je die mail verstuurt hebt zodat de PX moderator die hier je post gaat lezen ook weet dat hij naar je mail kan kijken die je verstuurd hebt.

 


Hans, ik heb dit ook aan de hand gehad tot ik op de klantendienst iemand te pakken kreeg die het juist gezet heeft. 

Ons huisadres heeft een A in het nr.
Het Installatieadres stond juist op XA, maar alle post (vroeger) en erna digitale facturen stonden steeds op nr X waardoor het bij de buurvrouw in de bus stak.  
Ik denk dat het kwestie is van op de juiste persoon te vallen die het kan corrigeren. Hopelijk lukt het hier.


Bedankt Martin, ik ben nu op reis als ik terug ben probeer ik jouw suggestie.

 


@Hans_018 

Waar zie jij je adres /busnr dan fout? ik denk in MyProximus?

Op je aanrekeningen zie ik duidelijk huisnr xxx en dan bus 301

Op andere administratie plaatsen en installatie staat het ook overal correct

k ga dus verder achterliggend kijken hoe we dit kunnen aanpassen

groeten

Tina


Inderdaad Tina, in My Proximus staat het  erkeerd

als de rest op het juiste adres staat kan het denk ik geen kwaad.

Het gaat erom dat bij de aansluiting van de glasvezel kabel niet aan een verkeerd appartement geboord wordt.


@Hans_018 

daar heb je gelijk in: het moet juist staan

ik zie dat er vorig jaar al een aanpassing geweest, maar ik zie niet waar het toen is misgegaan…

ik ben in onderhandeling met een coach om het nu opnieuw aan te passen… fingers crossed…

groeten

Tina


Tina, nogmaals bedankt.

Hopelijk wordt het opgelost.

Als je iets moet weten, geef maar een seintje.


Tina,

Is er inmiddels iets gebeurd aan de correctie van het adres?

 


@Hans_018  Dit is in orde :-)


Bedankt !


@Hans_018 Thnx.Groetjes


Kijk eens hoe raar in dezelfde factuur staat een keer verdiep 3 en en keer verdiep 1.

 

 


@Hans_018 houd er wel rekening mee als je privé gegevens op een openbaar forum zet, waar iedereen alles kan lezen, dit kan evt misbruikt worden.


@Hans_018 IWe hebben uit veiligheid uw persoonlijke gegevens verwijdert van het topic.We hebben het probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst omdat waar wij toegang tot hebben staat alles op verdiep 3.We houden u verder op de hoogte.Groetjes,Joel


Joel, bedankt ik had zelf al geprobeerd de gegevens te verwijderen maar dat lukte me niet.

Ook bedankt voor het doorgeven.


@Hans_018 Via ticket INC1754746  gaat dit opgelost worden.We houden u verder op de hoogte.Groetjes,Joel


Reageer