Proximus voert per 1 mei een prijsverhoging door bij zijn Flex-, Business Flex- en Epic-bundels van internet, tv en telefonie. Tegelijkertijd verlaagt Proximus de prijs van zijn goedkoopste internetabonnement.



Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@JEG  De prijsstijging is voor Flex en Epic abonnementen .

Reputatie 3
Badge

Ik verneem dat Proximus dit jaar voor de 2de maal zijn abonnement gaat aanpassen.

Ik heb een Tuttimus pack en kreeg per 1 januari al een stijging. Gaat de volgende stijging ook voor Tuttimus gelden?

Dat gebeurt heel weinig gisteren bij mij ook gebeurd en daardoor stond smartwifi “one SSID” weer actief.

Van zodra de bbox een pppoe sessie opbouwt wordt de cap automatisch ingesteld en mss daarmee dat ze dit even gedaan hebben om inderdaad de nieuwe cap in werking te zetten. 

Kan het zijn dat naar aanleiding van de verhoging van de uploadsnelheid (en bij uitbreiding ook downloadsnelheid) er (steeds) een DSL-resync plaatsvindt? Hoe vaak gebeurt trouwens zo’n DSL-resync?

FYI: Al het Nieuws | Proximus

Nieuws | Proximus Groep

Badge +4

In januari waren het de oude packs, nu is het de beurt aan Flex packs  :unamused:

Enige positieve is dat het vanaf vandaag 1 maart een upload verhoging is voor Flex , van 20 naar 30 Mbps Up.

 

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_wifi_campaigns/particulieren/blog/news/service/wifi-campaigns.html

 

Dacht al dat er weinig van te lezen was op het forum, daarmee dat ik voor het zeker deze info meegaf :)

@RedsFan 

Bedankt voor info  over verhoging upload :ok_hand:  . Dit wist ik (nog) niet.

Mvg

Artie

 

Badge +4

In januari waren het de oude packs, nu is het de beurt aan Flex packs  :unamused:

Enige positieve is dat het vanaf vandaag 1 maart een upload verhoging is voor Flex , van 20 naar 30 Mbps Up.

 

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_wifi_campaigns/particulieren/blog/news/service/wifi-campaigns.html

 

Reputatie 7
Badge +1

En weer geen reactie hierop van PX klanten. In januari al omhoog, ook de Flex, huur decoder etc. En nu daarbovenop in mei nog eens €4. Volgens mij heeft iedereen geld genoeg niemand klaagt. In deze tijd van de energiefactuur, hoge brandstofprijzen, doet PX daar nog eens bovenop. De staat is groot aandeelhouder PX. Vandaar geen klachten vanuit de politiek. Het is te gek voor woorden. En als die verhoging dan goed besteed gaat worden, klanten nog steeds op ADSL, verschillende zenders nog niet in HD. In deze tijd dat de armoede de kop op steekt doet PX hier nog een stapje bovenop 😷😥😪☹️😭

Reageer