maandelijks extra kosten aangerekend door play vod ?

  • 2 January 2023
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

Nu het nieuwe jaar begint wou ik graag mijn abonnement bekijken & kwam ik erachter dat ik al meer dan een half jaar blijkbaar 3de dienst betaal genaamd playvod? Ik heb me hier nooit voor aangemeld nog dat ik weet wat het is, ben even opzoek gegaan en kwam hier terecht dat meerdere dit probleem hebben ervaren & dat een sms in het frans word verstuurd, heb mij oude mobiel doorzocht en inderdaad kwam ik een frans talige mail tegen , aangezien ik geen frans kan zal ik denk ik hebben gedacht dat het om een fake sms ging.

 

hoe kan ik dit opgelost krijgen? Worden de bedragen die ze maanden hebben aangerekend terug betaald? Hoe stop ik dat ze aankomende maanden nog meer in rekening gaan brengen?

 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Essie vul je op het klantprofiel je gegevens aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE , bedankt heb het in orde gemaakt, groetjes esra

Reputatie 7
Badge +3

Dag Esra, dossier 51850034 is opgemaakt, de dossierbeheerder zal je verder contacteren!

@HeidiE  ik heb contact gehad met Proximus, ze hebben de dienst stopgezet maar ik kreeg wel zeer onvriendelijk te weten dat er geen terug betaling van de reeds afgeschreven bedragen zoals de rest van de klanten hier wel hebben gehad zou komen want ik zou het zelf hebben geactiveerd.. ondanks de sms in Franstalig zijn geweest en ik geen enig idee heb en nog gebruik heb gemaakt van playvod

 

geen abonnement voor mij meer bij Proximus 

Reputatie 7
Badge +3

@Essie 

ik zie dat je dossier nog niet behandeld is

Er is nog geen contact geweest met de derde dienst om de regels na te kijken… dus nog even wachten

groeten

Tina

@tina.b de derde dienst is dat de 

Customer Support (BE - Digital Global Pass)  ?

want daar heb ik de mail duidelijk van terug gehad 

Reputatie 7
Badge +3

ja, daar lijkt het wel op

maar er is bij ons nog een open dossier, dus laat dat maar eerst behandeld worden.

de derde dienst betaalt volgens mij niet rechtstreeks terug aan hun klanten, maar via de aanrekening van prx waar het gefactureerd is.

wordt vervolgd

Groetjes

Tina

 

Ter info: Dit is wat ik hier vind:

Cfr. Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

Reageer