Skip to main content
Beantwoord

korting trouwe klant

Goede morgen, ik stelde vast dat op de factuur 05/02/2025 met nr. 7529185461 mijn korting trouwe klant niet meer verrekend werd.  Kan u dat aanpassen aub?  Bedankt en prettige dag verder.

Marc

Beste antwoord door Joel M

@Emvege De korting was voor een periode van 12 maanden.Deze was afgelopen.Ik heb deze commercieel terug laten verlengen voor 12 maanden.Dit via order R000000110000X0X1K.Bevestiging volgt nog via mail.Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

15 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2025

@Emvege De korting was voor een periode van 12 maanden.Deze was afgelopen.Ik heb deze commercieel terug laten verlengen voor 12 maanden.Dit via order R000000110000X0X1K.Bevestiging volgt nog via mail.Groetjes,Joel

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 42 reacties
  • 10 februari 2025

Wat is eigenlijk die korting trouwe klant?

Ik ben al meer dan 20 jaar klant maar dat zegt mij eigenlijk niets 🤔

Mvg

Armand

Martin
  • 33258 reacties
  • 10 februari 2025

FYI: Dit is een korting voor trouwe klanten die PX in het leven geroepen heeft en kan 6 maandelijks alsook jaarlijks toegekend worden en moet na deze termijn opnieuw aangevraagd worden en wordt dan herbekeken en bepaald in functie van da samenstelling van je totaal pakket. 

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2504 reacties
  • 10 februari 2025

Dag ​@Armani je komt hiervoor in aanmerking. Activatie vanaf 01/03/2025 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt!

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 42 reacties
  • 10 februari 2025

Hey HeidiE super. Heb al bericht gehad van jullie via mail.

Hartstikke bedankt🤩. Dat was vlug🤠

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 14 februari 2025

Beste ​@HeidiE ,

Ik ben zelf ook reeds jaren klant zowel met internet als mobiele abonnementen en zou ook graag een trouwe klanten korting ontvangen. Kan U mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Jonas

Martin
  • 33258 reacties
  • 14 februari 2025

@JDWSR Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens omdat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 14 februari 2025

@Martin Ik heb in mijn forumprofiel mijn gegevens aangevuld.

Met vriendelijke groet,

Jonas

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 14 februari 2025

@JDWSR Ik heb de getrouwheidskorting voor u geactiveerd via order R000000110000X47Q8. Info/bevestiging van de wijziging volgt via mail.Groetjes,Joel

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 14 februari 2025
Joel M schreef:

@JDWSR Ik heb de getrouwheidskorting voor u geactiveerd via order R000000110000X47Q8. Info/bevestiging van de wijziging volgt via mail.Groetjes,Joel

Hartelijk bedankt. Ik kijk de mail tegemoet.

Met vriendelijke groet

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025

@Joel M 

Zou ik ook de trouwe klanten korting kunnen krijgen ? 

mvg 

Martin
  • 33258 reacties
  • 19 februari 2025

@Rogergelpkens Noteer (indien nog niet gebeured) in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025

@Martin heb het aangevuld 

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 19 februari 2025

@Rogergelpkens 

ik ga de aanvraag laten inleiden.

Bij goedkeuring krijg je een bevestigingsmail.

mvg

Tina

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025

@tina.b 

bedankt