Skip to main content

Aanvraag aansluiting Proximus: 

 

Vandaag aansluiting gebeurt op Square ****************** door jullie techniekers. Plots kregen we een mail i.v.m foutief installatieadres en bij nazicht stond installatieadres op Rue en rhée **********. Maar hebben jullie meerdere keren ons juiste adres meegedeeld (zie bijlage onze aanvraag) onmiddellijk via chat met klantendienst contact genomen met melding dat Installatieadres wel degelijk Square *********

Nu krijgen we na contact met de klantendienst een bericht van verhuis en melding van een bezoek van een technieker op 5/11 gelieve dringend op te lossen blijkbaar iets mis bij jullie diensten. Best contact opnemen met de techniekers die vandaag langs geweest zijn bij ons op Square ***********!!!

 

We hopen dat dit opgelost geraakt. We zijn niet verhuisd en wonen op adres Square ************** en daar hebben ze dus ook ons als nieuwe klant proximus geïnstalleerd.

 

 klantennummer xxx (edit moderator : klantennummer in je profiel gezet ipv openbaar en adresgegevens aangepast)

@Hermannn 

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat de Proximus forummedewerkers hiermee straks direct verder kunnen.


@Hermannn 

beste,

ik zie dat een collega bezig is met het corrigeren van gegevens in onze administratie.

Het komt in orde.

Groeten

Tina


@Hermannn 

ik merk dat het nu wel in orde is. 

Juiste installatieadres staat vermeld.

groetjes,

Tina


Reageer