Aanvraag aansluiting Proximus:
Vandaag aansluiting gebeurt op Square ****************** door jullie techniekers. Plots kregen we een mail i.v.m foutief installatieadres en bij nazicht stond installatieadres op Rue en rhée **********. Maar hebben jullie meerdere keren ons juiste adres meegedeeld (zie bijlage onze aanvraag) onmiddellijk via chat met klantendienst contact genomen met melding dat Installatieadres wel degelijk Square *********
Nu krijgen we na contact met de klantendienst een bericht van verhuis en melding van een bezoek van een technieker op 5/11 gelieve dringend op te lossen blijkbaar iets mis bij jullie diensten. Best contact opnemen met de techniekers die vandaag langs geweest zijn bij ons op Square ***********!!!
We hopen dat dit opgelost geraakt. We zijn niet verhuisd en wonen op adres Square ************** en daar hebben ze dus ook ons als nieuwe klant proximus geïnstalleerd.
klantennummer xxx (edit moderator : klantennummer in je profiel gezet ipv openbaar en adresgegevens aangepast)