Kafka ten top: ondertussen 4 de maand dat ik probeer om iets ongedaan te laten maken, vroeger kreeg ik mijn factuur tussen de 7 de en de 10de van de maand, te betalen ergens rond de 25 ste. Dit werkt perfect al meer dan 15 jaar en Proximus heeft nog nooit een rappel of wat dan ook moeten sturen, een trouwe en makkelijke klant die correct betaald, wat wil je nog meer?
Sinds november is dit veranderd, zonder dat dit ooit gevraagd is is de facturatie nu rond de 22ste (ik moet mijn onkosten indien voor de 15 de van de maand). Call center elke maand opnieuw gebeld, vriendelijk en beleefd gebleven en telkens de belofte : “alles staat terug zoals vroeger uw factuur valt volgende maand terug rond de 7 ste in de bus” (keep dreaming) al 4 keer de volgende maand gehad, vorige maand was het pas de 25 ste( ze doen er nog een schepje bij),
Dit is een bodemloze put en klagen of zelfs de telecom ombudsman inschakelen , boter aan de galg, het helpt niet, vorige maand met hulp van de ombudsdienst zwart op wit dat het nu definitief geregeld ging zijn, deze maand geen factuur. Er zal niets anders op zitten dan naar Orange te gaan, Proximus is wereldtop in incompetentie...ik ga mijn geld wel ergens anders kwijt geraken.