Vraag

Incompetentie troef bij Proximus (vereiste waarschijnlijk)

  • 13 March 2022
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Kafka ten top: ondertussen  4 de maand dat ik probeer om iets ongedaan te laten maken, vroeger kreeg ik mijn factuur tussen de 7 de en de 10de van de maand, te betalen ergens rond de 25 ste. Dit werkt perfect al meer dan 15 jaar en Proximus heeft nog nooit een rappel of wat dan ook moeten sturen, een trouwe en makkelijke klant die correct betaald, wat wil je nog meer?

Sinds november is dit veranderd, zonder dat dit ooit gevraagd is is de facturatie nu rond de 22ste (ik moet mijn onkosten indien voor de 15 de van de maand). Call center elke maand opnieuw gebeld, vriendelijk en beleefd gebleven en telkens de belofte : “alles staat terug zoals vroeger uw factuur valt volgende maand terug rond de 7 ste in de bus”  (keep dreaming) al 4 keer de volgende maand gehad, vorige maand was het pas de 25 ste( ze doen er nog een schepje bij), 

Dit is een bodemloze put en klagen of zelfs de telecom ombudsman inschakelen , boter aan de galg, het helpt niet, vorige maand met hulp van de ombudsdienst zwart op wit dat het nu definitief geregeld ging zijn, deze maand geen factuur. Er zal niets anders op zitten dan naar Orange te gaan, Proximus is wereldtop in incompetentie...ik ga mijn geld wel ergens anders kwijt geraken.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Harry_015 ombudsklacht 2022/1976 is hiervoor in behandeling, wat wil zeggen dat alle correspondentie over dit probleem via de Ombudsman moet verlopen. Ik zal de dossierbeheerder informeren. Groetjes, Heidi

TUI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  
 

Ik zie weinig gebeuren en heb tot op heden GEEN FACTUUR ontvangen ondanks eerdere beloftes.

Reputatie 7
Badge +3

@Harry_015

de ombudsdienst heeft ondertussen een antwoord van de dossierbeheerder ontvangen.

en aan jou doorgestuurd?

ik merk een vraag naar de facturatiedienst ivm wijziging: maar raakt niet goedgekeurd?

we gaan verder onderzoeken.  excuses.

groeten

Tina

Reageer