Sticky
In verband met factuurvragen
Bericht aan de Proximus Forum Community
We merken op dat velen het sub forum "Facturen" gebruiken om uw factureringsproblemen aan te kaarten. Dit kan logisch lijken omdat vragen op het forum door Proximus-agenten behandeld worden, maar het doel van een forum is om hulp tussen gebruikers mogelijk te maken, wat voor factureringsproblemen bijzonder moeilijk is. Het is immers bijna altijd nodig om uw persoonlijke gegevens in te zien om de situatie uit te klaren, wat alleen mogelijk is door de tussenkomst van een agent. Bovendien zijn geldkwesties vaak een gevoelig onderwerp en geven we er de voorkeur aan deze niet publiekelijk bekend te maken.
We begrijpen dat dit kan zorgen voor frustratie, omdat onze agenten niet altijd op het Forum aanwezig zijn of met andere onderwerpen bezig zijn en daarom niet altijd snel genoeg kunnen ingrijpen naar ieders wens.
Om uw factureringsproblemen op te lossen en de frustratie te verminderen, willen we u andere digitale contactkanalen aanbieden die geschikter zijn dan het Forum:
• Facebook Messenger
• Twitter
• Onze Chat : U wordt doorverbonden als er een agent beschikbaar is. We raden u aan om de pagina regelmatig te vernieuwen, de beschikbaarheid kan op elk moment veranderen.
Dit alles neemt natuurlijk niet weg dat we hulp blijven aanbieden op het Forum, maar het lijkt ons beter u naar deze kanalen door te verwijzen voor factureringsproblemen.
Vergeet ook niet dat we veel FAQ’s over factuur en betalingen hebben. Misschien is er al een oplossing of verklaring voor uw probleem of vraag.
We merken op dat velen het sub forum "Facturen" gebruiken om uw factureringsproblemen aan te kaarten. Dit kan logisch lijken omdat vragen op het forum door Proximus-agenten behandeld worden, maar het doel van een forum is om hulp tussen gebruikers mogelijk te maken, wat voor factureringsproblemen bijzonder moeilijk is. Het is immers bijna altijd nodig om uw persoonlijke gegevens in te zien om de situatie uit te klaren, wat alleen mogelijk is door de tussenkomst van een agent. Bovendien zijn geldkwesties vaak een gevoelig onderwerp en geven we er de voorkeur aan deze niet publiekelijk bekend te maken.
We begrijpen dat dit kan zorgen voor frustratie, omdat onze agenten niet altijd op het Forum aanwezig zijn of met andere onderwerpen bezig zijn en daarom niet altijd snel genoeg kunnen ingrijpen naar ieders wens.
Om uw factureringsproblemen op te lossen en de frustratie te verminderen, willen we u andere digitale contactkanalen aanbieden die geschikter zijn dan het Forum:
• Facebook Messenger
• Onze Chat : U wordt doorverbonden als er een agent beschikbaar is. We raden u aan om de pagina regelmatig te vernieuwen, de beschikbaarheid kan op elk moment veranderen.
Dit alles neemt natuurlijk niet weg dat we hulp blijven aanbieden op het Forum, maar het lijkt ons beter u naar deze kanalen door te verwijzen voor factureringsproblemen.
Vergeet ook niet dat we veel FAQ’s over factuur en betalingen hebben. Misschien is er al een oplossing of verklaring voor uw probleem of vraag.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.