Vraag

Heractivering diensten

  • 7 October 2021
  • 7 reacties
  • 1128 Bekeken

Beste,

wij werden afgesloten van uw diensten….  ok, factuur te laat betaald.  Via de app (zonder internet geen sinecure) toch kunnen betalen.  Er staat letterlijk dat de diensten dan binnen de 4u weer worden geactiveerd …. niets is minder waar.

Dan maar gebeld : meneer uw betaling is nog niet binnen : KLOPT NIET : uw systeem zag het nog niet, maar ondertussen ging het wel via Instant overschrijving van mijn rekening.

Dan maar gechat : de digitale assistent na ‘check uw betaling’ : uw betaling is ok …..

Dan maar weer gebeld : daar zien ze het niet…

Mail sturen via de site : gaat niet

terug chatten : lukt niet meer

 

Mensen schorsen die niet betalen : ok.  Maar uw deel van het contract doen ???????  Vind dit ronduit schandalig.  U bent de duurste speler van Europa samen met uw collega prijsafsprekende Telenet waar klanten gewoon betalen en hun mond moeten houden

 


7 reacties

TUI: Pas morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@Angelino1891 Dag, dit zou allemaal terug in dienst zijn. Moest dit niet zo zijn kan u best contact opnemen met de dienst storingen. Ik heb u eenmalig, commercieel de herindienstelligskosten laten vallen. Groetjes Luc

Bij mij juist zelfde. Ik heb wel afbetalingplan erbij. Ik was 5 dagen niet thuis prive redenen. Brievenbus vandaag geopend. Ik kon niet betalen want de link die werd verzonden werkte niet. Bellen gaat ook niet. Iemand van de chat beweerde wel. Degelijk echt niet je kan gewoon niet bellen naar klantendienst enkel automatisch over betaling gebeurt of niet dat je sms krijgt thats it. Je kan niet met klantendienst spreken. Ik ben speciaal naar buiten gegaan om

ergens wifi vrij te kunnen pakken. Ik heb instant betalingen gedaan via bank 2 bedragen. Hele dag wachten op chat geen reacties. Tot avond laat iemand die geen correcte antwoorden geeft. 
die antwoorde opeens int frans . Terwijl ik frans goed versta . Gewoon niet correcte wijze. Oke

ik begrijp dat alles gesloten word als je niet correct betaald . Maar als optie open sta beetje internet dat deftig kan werken om rekening te betalen of jullie link dat het moet werken. Dat ga ook niet. Nu heb ik geen hulp gekregen omdat instant betalingen niet direct kan behandelt worden? Wat absurt is. 

Reputatie 7
Badge +3

@Sisi91  Ik zie geen schorsing. Bij een afstopping kun je nog altijd naar de klantendienst bellen. Je dossierbeheerder zal contact met je opnemen. Groetjes Luc

Ben benieuwd of ik tegen 4 uur terug internetverbinding heb . Heb om 13.10 u via de app volledige openstaande factuur betaald . Weet niet of hier vandaag iemand actief is , dus ik gok maar van wel . 

Reputatie 7
Badge +3

@frcois2 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Ook het betaalde bedrag en factuurnummer bij Tickets vermelden.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@frcois2 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Ook het betaalde bedrag en factuurnummer bij Tickets vermelden.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

TBI:  je → ForumProfiel 

Reageer