Beste, zaterdag 29/10 kreeg ik te horen dat mijn diensten (WiFi, tv en mobiele gegevens) zijn afgesloten. Ok, ik betaal direct mijn factuur en ga naar de winkel weten ze me te vertellen dat alles dezelfde dag nog word aangesloten weer
ondertussen zijn we 1/11
72+ uur verder en mijn diensten (WiFi, tv en mobiele gegevens) werken nog steeds niet
heb al elke dag gebeld telkens werd mij iets anders gezegt
maandagochtend 31/10 om 8u zeiden ze me via de klantendienst binnen de 4u zal alles werken
dezelfde dag om 12-13u zeiden ze me weer hetzelfde binnen de 4u
dezelfde dag savonds 17u30 werd er me dan vertelt dat de persoon waarmee ik belde van klantendienst hij het direct zal aanleggen en dat tegen 19u30 alles 100% weer zal werken?
we zijn nu 01/11 is feestdag vandaag niemand kunnen bereiken
het is 23u savonds en alles werkt nog steeds niet? Ook al werken jullie met een automatisch programma begrijp ik die alles vanzelf doet?
Ik heb zaterdag 29/10 betaald, het is 80 uur later? Jullie automatisch programma van 4u na betaling via MyProximus voor instant herkenning werkt niet, als dit morgen 02/1- niet opgelost is stap ik over naar telenet
ps ik heb een fiber netwerk
mvg durnez kenneth