Skip to main content

Sinds 10-tallen jaren klant bij Belgacom/Proximus.

Nooit een korting ontvangen op lopend abonnement of cadeau bij afsluiting nieuw abo (tv/laptop/ps/...)
Blijkbaar krijgt men dit gewoon op vraag hier? Spijtig te zien dat dit niet automatisch komt… bij bestaande vaste klanten!

Of kan men dit ergens “aanvragen” in MyProximus?

Grtz,

Het gaat niet via de app, de PX medewerkers hier kunnen je wel verder helpen, maar zij zijn pas morgen terug actief op het forum.

Is je forumprofiel bijgewerkt? Dat doe je zo:
Terwijl je aangemeld bent rechtsboven op je avatar klikken (de “P” dus). De met “privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel proximusmedewerkers bekijken. In het vak “Ticket” kun je ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wil.
Klik tenslotte onderaan op “sla wijzigingen op” en laat her weten dat dit gebeurd is.

Bedankt, ondertussen contact genomen via chat met PX

Thx

@Utopia Getrouwheidskorting ingeleid via order R000000110000S8HB2.Toepassing vanaf factuur van februari. Info volgt via mail.Groetjes,Joel.

@Joel M 

Bedankt hiervoor, echter is dit niet hetzelfde als wat gisteren via chat was beloofd door een PX medewerker.

Dag @Utopia zoals gemeld op de chat is de activatie nog lopende. Groetjes, Heidi

@HeidiE ​@Joel M 
Mijn getrouwheidkortingen zijn op mijn laatste factuur verdwenen!
Moet men dit elk jaar opnieuw aanvragen als jarenlange trouwe kant?
Mvg,
Utopia

@Utopia 

inderdaad, dit dient elk jaar herzien te worden.

Het is geen standaard formule die wordt toegekend en de regels hieromtrent kunnen ook veranderen.

We laten dit nakijken, bij toekenning ontvang je een bevestigingsmail.

mvg

Tina

@tina.b 
Bedankt om dit na te kijken
ook mijn Pack voordeel: My tv-bundle is verdwenen
En ook de diegene bij de 2 mobiele abonnementen.
Mvg,

@Utopia 

voor de 2 mobiles is nazicht gevraagd.

Wat tv bundel betreft moet ik verder navragen, hangt mss vh pack af? verkregen promo? ik vraag het…

over welke bundel ging het? ik zie de melding in het verleden idd zo op de factuur staan.

groetjes

Tina

@tina.b 
Heb dit pack al jaren, was wanneer je een tv-bundle nam bij je pack, denk niet dat dit een tijdelijke promo was.
Misschien moet dit pack eens herbekeken worden?
Eveneens internet: “Uw trouw beloond: Internet” is verdwenen van de factuur, kan je hier ook nazicht voor vragen?
Mvg,

@Utopia 

alles wordt nagekeken. 

groetjes

Tina

Reageer