Beantwoord

Getrouwheidskorting moet men vragen???

  • 3 January 2024
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Sinds 10-tallen jaren klant bij Belgacom/Proximus.

Nooit een korting ontvangen op lopend abonnement of cadeau bij afsluiting nieuw abo (tv/laptop/ps/...)
Blijkbaar krijgt men dit gewoon op vraag hier? Spijtig te zien dat dit niet automatisch komt… bij bestaande vaste klanten!

Of kan men dit ergens “aanvragen” in MyProximus?

Grtz,

 

icon

Beste antwoord door Mutlie 3 January 2024, 17:23

Bekijk origineel

5 reacties

Het gaat niet via de app, de PX medewerkers hier kunnen je wel verder helpen, maar zij zijn pas morgen terug actief op het forum.

Is je forumprofiel bijgewerkt? Dat doe je zo:
Terwijl je aangemeld bent rechtsboven op je avatar klikken (de “P” dus). De met “privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel proximusmedewerkers bekijken. In het vak “Ticket” kun je ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wil.
Klik tenslotte onderaan op “sla wijzigingen op” en laat her weten dat dit gebeurd is.

 

Bedankt, ondertussen contact genomen via chat met PX

Thx

Reputatie 7
Badge +3

@Utopia Getrouwheidskorting ingeleid via order R000000110000S8HB2.Toepassing vanaf factuur van februari. Info volgt via mail.Groetjes,Joel.

@Joel M 

Bedankt hiervoor, echter is dit niet hetzelfde als wat gisteren via chat was beloofd door een PX medewerker.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Utopia zoals gemeld op de chat is de activatie nog lopende. Groetjes, Heidi

Reageer