Dag @Sandra_065 we doen het nodige, bevestigingmail volgt! Groetjes, Heidi
@HeidiE : dag Heidi, ik kreeg de bevestigingsmail, maar heb even gewacht met mijn reactie tot ik mijn eerstvolgende factuur doorkreeg .
De getrouwheidskorting staat er op! Heel hartelijk bedankt om dit voor mij in orde te brengen! Toch wel leuk dat je als trouwe klant een korting kan krijgen.
Groetjes.
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem en heb plots op, de factuur van juli (zojuist ontvangen) een gereduceerde korting van 1,61 euro ipv 5,00 euro! Kan Proximus dit aub terug aanpassen! Gegevens (klantnr) staan in mijn profiel. Ik heb deze korting al jaren als trouwe klant en wil dat graag zo houden. Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groeten,
@AVI
korting was geldig tot 11 aug, dus berekening pro rata.
We doen het nodige om een nieuwe korting te activeren.
Bevestigingsmail volgt en deze hernieuwing zal zichtbaar zijn op volgende factuur.
mvg,
Tina
Beste,
Zou het mogelijk zijn mijn getrouwheidskorting te verlengen?
Je kan mijn klantnummer terugvinden in mijn profiel.
Bedankt!
Groeten,
Joeri
Beste,
Ook ik zie dat korting pro-rata werd verrekend op de laatste factuur.
Kan nieuwe korting bekomen of verlengd worden?
Dank voor antwoordje terug.
Ps ben al heel leven lang proximusklant en zou dit graag behouden
@JoeriO Dit is in orde. Je ontvangt hierover een mail. Groetjes,
@Rudi1169 Je gaat ook een bericht van wijziging ontvangen. Groetjes Luc
Beste
Kan je eens checken of ik recht heb op een getrouwheidskorting?
Met vriendelijke groeten
Peter
Dag @Peter1970 activatie vanaf 01/09/2024 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi
Beste,
Ook bij mij zie ik op de factuur dat de getrouwheidspremie van €5 plots is weggevallen voor internet.
Graag opnieuw activeren.
Vriendelijke groeten,
Shanna.
@sd85
het nodige werd gedaan.
bevestigingsmail volgt.
groeten
Tina
Beste.
Graag getrouwheidspremie internet ook bij mij activeren aub !
dank je wel
@Bee Kan u uw klantgevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel
@Joel M Profile aangevuld. Alvast bedankt,groetjes,Bee
@Bee
Maandag pas komen de PX moderatoren hier terug langs.
@Joel M Profile aangevuld. Alvast bedankt,groetjes,Bee
@Bee Kan u uw klantgevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel
Beste.
Graag getrouwheidspremie internet ook bij mij activeren aub !
dank je wel
@Bee Ik heb de getrouwheidskorting op uw internet ingeleid via order R000000110000VGEO3.Van de wijziging krijgt u nog een bevestiging op mail.Groetjes,Joel.
@Bee Graag gedaan.Groetjes,Joel
@Joel M
De getrouwheidskorting voor internet loopt eind deze maand ook af bij mij. Is het mogelijk deze te verlengen met ingang vanaf 1 november 2024?
De mijne gaat in vanaf 10 november. Ik heb de ervaring dat ik pas verlenging mag vragen vanaf 10 november - niet eerder!
Ik heb op die maniet al een dag zonder korting gefactureerd gekregen (die dan wel op mijn vraag werd recht gezet).
Waarom wordt de korting niet automatisch gegeven van jaar tot jaar? Zolang we trouwe klant blijven verdienen we toch een korting, nietwaar?
@rsca_rsca @Mutlie De getrouwheidskorting kunnen we pas aanpassen op de vervaldag.Best ons dan een seintje geven zodat we het nodige kunnen doen.Groetjes,Joel
@Joel M Ik zie dat mijn trouwe klanten korting al 2 maanden niet is verrekend. Kan u eens kijken voor een mogelijke verlenging.Alvast bedankt.
mvg
@Jamo Ik heb de korting opnieuw ingeleid via order R000000110000VIM7H. U gaat van deze wijziging nog een mail ontvangen.Groetjes,Joel
@Joel M Bedankt hiervoor,heb de mail ontvangen.
mvg