Vraag

Getrouwheidskorting

  • 23 January 2024
  • 26 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik zie hier veel topics over getrouwheidskorting.

Kan Px die niet automatisch geven? Ik zie mijn korting nergens en dat na meer dan 20 jaar klant. 


26 reacties

Ter info: “Trouwe klanten korting”  heeft PX inderdaad nog nooit automatisch toegekend en nu loopt het ook maar over een periode van één jaar en moet je het opnieuw aanvragen, eens de tijd verlopen is.

Reputatie 4
Badge +1

Als ik het goed begrijp kan je dat pas in december aanvragen? raar

Neen, dat heb je dan slecht begrepen.
Je kan het nu vragen, de PX medewerkers onderzoeken of je aan de voorwaarden voldoet en kennen het dan toe voor 1 jaar vanaf een bepaalde datum. Na dat jaar moet je opnieuw vragen.
Raar systeem, maar zo werkt het.

Reputatie 4
Badge +1

@Mutlie Bedankt voor de info.

Dan  vraag  ik het bij deze aan. 😀

Of moet ik het op een andere manier?

@Peter62

Nee, gewoon wachten tot een PX Moderator hier de draad opneemt om je verder te helpen.

 

Dan  vraag  ik het bij deze aan. 😀

Of moet ik het op een andere manier?

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Peter62 getrouwheidskorting actief vanaf 01/02/2024 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi

Goededag,

 

Komen wij ook in aanmerking voor getrouwheidskorting?

Alvast bedankt!

Mvg Ruud

@Ruudje1979

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen natrekken en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Goededag,

 

Komen wij ook in aanmerking voor getrouwheidskorting?

Alvast bedankt!

Mvg Ruud

 

@Ruudje1979

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen natrekken en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Goededag,

 

Komen wij ook in aanmerking voor getrouwheidskorting?

Alvast bedankt!

Mvg Ruud

 

Hi Martin,

Profiel is bijgewerkt!

Mvg Ruud

Reputatie 4
Badge +1

@HeidiE 

Bedankt, ik heb het mailke ondertussen gelezen

Reputatie 7
Badge +3

@Ruudje1979 getrouwheidskorting actief vanaf 01/02/2024 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail werd verzonden!

@Ruudje1979 getrouwheidskorting actief vanaf 01/02/2024 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail werd verzonden!

Mercikes!

Ik lees hier over een getrouwheidskorting. Ik ben al meer dan 30 jaar klant bij proximus. Deze korting nog niet bekomen. Kom ik hier voor in aamerking aub?

@Chantal3 

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Chantal3  Ik zie dat je hiervoor een mail gelaten hebt aan de klantendienst. De beheerder van dit dossier gaat je verder helpen.

Ik heb net contact opgenomen met de klantenservice van Proximus en er werd me verteld dat er vanaf dit jaar geen getrouwheidskorting meer gegeven of verlengd werd. Klopt dit daadwerkelijk?

 

Indien het wel nog gegeven word kan er dan misschien een keer een overzicht komen van wat de voorwaarde zijn of mag dit niet bekend gemaakt worden?

 

Zou in ieder geval handig zijn dat alle berichten op het forum worden weggehaald als de getrouwheidskorting niet meer word gegeven want deze zorgen alleen maar voor vragen over iets wat niet meer gegeven word.

Getrouwheidskortingen worden wel nog toegekend maar hangen af van je pack samenstelling en de opties in pack en als er al andere kortingen vervat zitten zijn ze niet altijd combineerbaar enz...

Ik heb net gedaan wat je vroeg. Zullen zien wat ik morgen voor reactie krijg.

ik heb het gezien dat je het gemeld hebt hier → Ook recht op een getrouwheidskorting ? | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Futoman Zie info  ander topic.(dubbel).Groetjes,Joel

Ik had ook graag  geïnformeerd of ik in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting

@Lako 

FYI: Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Lako  Dit is in orde. je krijgt er een mail van. Groetjes Luc

Reputatie 2
Badge

Hallo kom ik ook in aanmerking voor een getrouwheidskorting? mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Necroslave84  Je krijgt een bericht van wijziging. Groetjes Luc

Reageer