Skip to main content
Vraag

Ook recht op een getrouwheidskorting ?

• 12 januari 2024
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Geert_0100

Beste, in mijn profiel heb ik enkele dagen geleden een ticket aangemaakt om ook te kunnen genieten van een getrouwheidskorting, moet ik verder nog iets ondernemen ?

Alvast bedankt

8 reacties

Mutlie
  • 1985 reacties
  • 12 januari 2024

De proximusmedewerkers komen pas na het weekend terug.
Zij kunnen je dan meedelen of je in aanmerking komt voor de getrouwheidskorting.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3221 reacties
  • 15 januari 2024

@Geert_0100 

we dienen een verzoek in tot het bekomen van een korting.

Bevestiging wordt via mail verstuurd

mvg

Tina

Geert_0100
  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 15 januari 2024

Bedankt, de korting komt in orde vanaf de volgende factuur👍

• Apprentice
  • 4 reacties
  • 27 februari 2024

Is ook gewoon ergens een duidelijk overzicht vanaf wanneer je in aanmerking komt voor de getrouwheidskorting of moet dit perse via deze overbodig moeilijke manier?

Martin
  • 33315 reacties
  • 27 februari 2024

@Futoman 

PX forummedewerkers kunnen dit morgen voor u natrekken. 
Noteer hiervoor in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Apprentice
  • 4 reacties
  • 27 februari 2024
Martin schreef:

@Futoman

PX forummedewerkers kunnen dit morgen voor u natrekken. 
Noteer hiervoor in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik heb zonet zoveel mogelijk ingevuld. Alleen de onderste 2 niet. Is dit noodzakelijk of niet? Indien ja, kan dit later nog en krijg ik hier ergens melding van?

Vriendelijke groeten

Martin
  • 33315 reacties
  • 27 februari 2024

Als de PX moderatoren bijkomend nog bijkomende gegevens nodig zouden hebben zullen ze het u wel melden. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 28 februari 2024

@Futoman Ik heb via order R000000110000STBDO de getrouwheidskorting geactiveerd.Geldig voor 12 maanden.Zie info mail.Groetjes,Joel