Skip to main content

Best, ik heb een bericht gekregen voor betaling.

Ik heb geen producten van Proximus aangezien er geen kabel van jullie lag.

Jullie dienden de juist gelegde oprit opnieuw open te leggen, nochthans hadden jullie telefonisch meegedeeld dat de kabel er al lag.

Ik heb dan aangegeven dat ik dit niet wou,

waarop er dan niets is uitgevoerd.

Ik kan ook op de app geen factuur terugvinden.

Beste Proximus-klant, het lijkt erop dat je iets vergeten bent. Geen zorgen, dat kan gebeuren. Er staat nog 59 EUR open voor je telecomdiensten. Betaal dit ten laatste binnen 4 dagen na deze gratis herinnering om 10 EUR herinneringskosten te vermijden. Breng dit snel in orde via https://myproximusapp.page.link/reminder of schrijf het bedrag van 59 EUR over op rekeningnummer BE82210000088968 met als mededeling +++742/7665/69716+++. Alvast bedankt!

@Ian2011 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
 


Reageer