Vraag

Factuur raadplegen

  • 13 February 2022
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik kan mijn facturen op geen enkele manier nog raadplegen.

Klik ik op “je factuur en verbruik” dan krijg ik de pagina over producten.

En nu?


6 reacties

kan je ze niet raadplegen via Facturen | Proximus

 

Via MyProximus-app, -web of via e-mail?

Je kunt je documenten altijd digitaal terugvinden, zelfs als je ze per post ontvangt.

  • Via de MyProximus-app: bekijk je facturen en de meeste verbruiksdetails.
  • Via de MyProximus-website: bekijk je facturen en alle verbruiksdetails.
  • Via de e-mail of sms waarmee Proximus een nieuwe factuur aankondigt: bekijk je facturen. Om je verbruiksdetails te zien, heb je een MyProximus-account nodig.

Via MyProximus-app

Via MyProximus-web

Via e-mail/sms

Bron: Een vraag over je factuur, aanrekening of betaling? | Proximus

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt Martin, maar niets van het opgesomde werkt.

In My Proximus zie ik zelfs nergens een link naar facturen, behalve beneden “je factuur en verbruik” maar dan krijg ik de pagina met producten.

O ja dit nog, de link Facturen/Proximus, ik krijg dan: Pagina bestaat niet.

Dit is de link naar je facturen → Link naar je Facturen van Proximus

Als dit ook niet lukt dan best afwachten tot Proximus forummedewerkers morgen langskomen.

vul je klantnummer , telefoonnummer  enz.  in je → ForumProfiel als dit nog niet moest gebeurd zijn 

Reputatie 3
Badge +1

Die link werkt wel, en nu zie ik ook in het menu Overzicht-facturen ed. Raar

mss moet je de cookies van je browser eens wissen .

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Peter62 Heb je de tip van Martin al eens geprobeerd? Groetjes, Heidi

Reageer