Vraag

Factuur na opzegging abbonement

  • 2 April 2020
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

Hoi,

 

zit een beetje met een vervelende situatie. Heb een tijdje geleden een abonnement bij proximus genomen met een Playstation erbij. 

 

Nu in januari was ik redelijk ontevreden over de diensten van proximus (prijs, snelheid, stabiliteit, etc)

 

Ik heb dan telefonisch en via de chat contact opgenomen met de klantenservice, om te zien wat de voorwaarden waren om mijn abonnement op te zeggen. daar hebben ze me beide keren bevestigd dat ik mijn abonnement eender wanneer kon opzeggen om dat er “ geen producten of toestellen op afbetaling waren”. gebaseerd op deze info, heb ik dan mijn abonnement ook opgezegd.

nu krijg ik een aantal dagen geleden een herinnering om de restwaarde te betalen voor de Playstation.

Gebaseerd op de info die me telefonisch en via chat heb gekregen, heb ik een beslissing gemaakt, en nu dat er blijkt dat ik foutieve informatie heb gekregen, krijg ik nu een factuur.

 

Heb al telefonisch proberen contact op te nemen, via chat, via email, maar krijg geen antwoord terug. Daarom even hier posten..

Heeft iemand al een gelijkaardige situatie gehad? zijn hier oplossingen voor? Ik heb ook screenshots genomen van de chat.

bedankt voor je advies


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dat is toch bet eeuwige probleem van comunicatie tussen Proximus en zijn klanten. De een zegt iets en de ander doet iets anders,  Indien uit uw screenshots blijkt dag er geen restwaarde is voor de playstation dan zou ik niet betalen.

Seffens komt wel iemand langs van Proximus. Vul daarom zoveel mogelijke gegevens in in uw profiel hier ol hetforum. Zo  kunnen ze u gemakkelijker vinden en raad geven

 

Bedankt voor uw antwoord 🙂 Ik zal mijn profiel verder aanpassen.

 

Hierbij al de screenshot toegevoegd

Reputatie 7
Badge +3

@Ash2Dust Door in te tekenen op de promotie met de PS4 ben je een contract van 24 maanden aangegaan.  Bij een vroegtijdige stopzetting van zo’n contract wordt er steeds een vergoeding aangerekend voor de verbreking van het contract. Hiervan heb je ook een afschrijvingstabel ontvangen. De medewerker dat jou heeft verder geholpen op de chat heeft zich vergist door te denken en zeggen dat je geen toestel had dat gebonden was aan extra voorwaarden. Mijn excuses hiervoor. Echter blijft de kost voor de PS4 te betalen. Groetjes, Antonella

Reageer