Hoi,
zit een beetje met een vervelende situatie. Heb een tijdje geleden een abonnement bij proximus genomen met een Playstation erbij.
Nu in januari was ik redelijk ontevreden over de diensten van proximus (prijs, snelheid, stabiliteit, etc)
Ik heb dan telefonisch en via de chat contact opgenomen met de klantenservice, om te zien wat de voorwaarden waren om mijn abonnement op te zeggen. daar hebben ze me beide keren bevestigd dat ik mijn abonnement eender wanneer kon opzeggen om dat er “ geen producten of toestellen op afbetaling waren”. gebaseerd op deze info, heb ik dan mijn abonnement ook opgezegd.
nu krijg ik een aantal dagen geleden een herinnering om de restwaarde te betalen voor de Playstation.
Gebaseerd op de info die me telefonisch en via chat heb gekregen, heb ik een beslissing gemaakt, en nu dat er blijkt dat ik foutieve informatie heb gekregen, krijg ik nu een factuur.
Heb al telefonisch proberen contact op te nemen, via chat, via email, maar krijg geen antwoord terug. Daarom even hier posten..
Heeft iemand al een gelijkaardige situatie gehad? zijn hier oplossingen voor? Ik heb ook screenshots genomen van de chat.
bedankt voor je advies