dit kun je ook, heb ik zelf ook al zo gedaan.
Maar als je een officieel antwoord van iemand van Proximus zelf wilt zou ik hen eens een Privébericht sturen (klik hier) met je vraag/probleemstelling en eventueel een link naar je post hier meesturen
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/factuur-dubbel-betaald-45693
Klanten no. 620*******. Vandaag ik heb dubbel factuur via online banking voor April betaald. Wat moet ik doen om rechtzetten? Mag ik mijngeld terug krijgen of voor mijn volgende factuur afgetrokken?
@Ngo thi sang Morgen kan iemand die van Proximus zelf is, er ook voor zorgen dat je dit bedrag teruggestort wordt indien je dit verkiest boven dat het bedrag in mindering gebracht wordt van je volgende facturen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.