Waar of hoe kan ik dit rechtzetten?
Maar als je een officieel antwoord van iemand van Proximus zelf wilt zou ik hen eens een Privébericht sturen (klik hier) met je vraag/probleemstelling en eventueel een link naar je post hier meesturen
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/factuur-dubbel-betaald-45693
Klanten no. 620*******. Vandaag ik heb dubbel factuur via online banking voor April betaald. Wat moet ik doen om rechtzetten? Mag ik mijngeld terug krijgen of voor mijn volgende factuur afgetrokken?
Zoals reeds aangestipt door @Martin neemt Proximus dit bedrag X in rekening (vermindering) op uw volgende factuur Y → uw factuur wordt Z = Y-X
Je kan ook kiezen om het teveel betaald bedrag te laten terugstorten dat moet jezelf wel aanvragen of het wordt inderdaad in mindering gebracht (bedrag in uw voordeel) zie dit artikel: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_credit/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/uitleg-over-uw-factuur/een-bedrag-in-uw-voordeel.html
Wat wil je dat we doen ?
we kunnen laten terugstorten
of je kan het laten staan en dan wordt dat automatisch gebruikt voor de volgende aanrekening(en)
Laat je het even weten ?
Ik heb je klantennummer op dit openbare blad aangepast en in je profiel ingevuld.
groetjes
Tina
Ja, ik zou graag geld terugstoren aub. Ik ga volgende maand zelf voorzichtig betalen. Dank u voor jou vriendelijk helpen!
geen probleem,
terugbetaling werd aangevraagd en geld wordt over enkele dagen op je rekening teruggestort.
groetjes,
Tina
Dank u wel. Fijne dag!
ook voor jou fijne dag
en graag gedaan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.