Beantwoord

Factuur betaald maar toch bericht gekregen om te betalen

  • 27 april 2018
  • 6 reacties
  • 182 Bekeken

Ik heb gisteren in de vooravond mijn gsm factuur betaald maar ik zie nu via myproximus dat ik deze niet zou betaald hebben. Of komt dit omdat jullie de betaling nog niet hebben bevestigd?
icon

Beste antwoord door Joel M 27 april 2018, 11:24

Beste,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Gisteren via de bank betaald = ten vroegste vandaag op rekening Px (en info moet dan nog naar MyPx applicatie doorstromen ...)
Flits-overschrijvingen zijn (door sommige banken) aangekondigd maar komen voor zover mij bekend pas later dit jaar actief
zelfs als je via myproximus de overschrijving doet gebeurt dit ook niet onmiddellijk en kan je wel zien dat deze in verwerking is, maar 's anderdaags staat alles terug groen aangeduid.
Reputatie 6
Badge +2
Beste,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Reputatie 6
Badge +2
He Frederik,

Dit kan via onderstaande link:



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,Joël
Reputatie 6
Badge +3
Dag Frederik, volgens mijn info is jouw verbinding gisteren hersteld. Dus ik neem aan dat het nu allemaal in orde is ? Groeten. jan
Hoe kan ik een prive bericht sturen? Is de eerste keer dat in het forum gebruik.

Groeten
Frederik

Reageer