Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineelFactuur betaald maar toch bericht gekregen om te betalen
Ik heb gisteren in de vooravond mijn gsm factuur betaald maar ik zie nu via myproximus dat ik deze niet zou betaald hebben. Of komt dit omdat jullie de betaling nog niet hebben bevestigd?
Dag Frederik, volgens mijn info is jouw verbinding gisteren hersteld. Dus ik neem aan dat het nu allemaal in orde is ? Groeten. jan
He Frederik,
Dit kan via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,Joël
Dit kan via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,Joël
Hoe kan ik een prive bericht sturen? Is de eerste keer dat in het forum gebruik.
Groeten
Frederik
Groeten
Frederik
Beste,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
zelfs als je via myproximus de overschrijving doet gebeurt dit ook niet onmiddellijk en kan je wel zien dat deze in verwerking is, maar 's anderdaags staat alles terug groen aangeduid.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.