Beste
Heb via my proximus een extra toestel willen bestellen... heb deze niet aangekregen.
Ben intussen al van november hier met jullie diensten aan het communiceren.
Er worden toestellen op mijn abonnement toegevoegd en weer afgehaald... zelfs data wordt toegevoegd op 4 abonnementen die ik niet in mijn bezit heb.
Ik krijg een factuur van meer dan 260 euro voor 4 abonnementen???
Ik heb 2 abonnementen al zeer lange tijd ; 0496 81 32 ** en 04963922**.
Mijn pakket tv en internet.
Heb gewoon 1 aanvraag gedaan voor een extra toestel op het abonnement 0496 81 32 28!
Kan dit alstublieft recht gezet worden?! Klanten dienst weet het niet ... in de winkel konden ze ook me niet helpen!?
Graag wil ik een oplossing of voel me genoodzaakt om te veranderen van provider... ben al zeer lang klant... betaal altijd optijd mijn rekening... dit is ronduit schandalig ... het incompetente team dat achter proximus staat , dat normaal klanten dienst zou heten, is een puur onkundig team!
Graag dit zo snel mogelijk opgelost ... ben hier immers al zeer lang mee bezig!!!!!