Beantwoord

Facturatie verandering.

  • 5 May 2022
  • 8 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 23 reacties

Geachten,

Krijg ik vanaf nu (05/05/22) geen factuur meer toegestuurd zoals vroeger met meerdere details ??

Ik kan spijtig genoeg geen voorbeeld van april 2022 meesturen, doch ik vermoed dat jullie mij begrijpen.

 

Graag een seintje a.u.b.

Roland Moens.

 

icon

Beste antwoord door Pat52 5 May 2022, 16:08

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@RMO1  Dag Roland, hoe bedoel je? Als je wil zet ik deze terug op papier i.p.v. mail, is het dit wat je bedoelt?

 

Reputatie 1

Geachte Luc M.

Ik ontving mijn factuur (voor april 2022) met een bericht van Proximus, om deze te openen via

“My Proximus” - daar vind ik de details, onder de vorm van “Abonnement” (Flex) en “Verbruik”.

 

Vroeger (vorige maand) kreeg ik mijn factuur (van verbruik in maart 2022) als volgt:

Nu krijg ik al deze informatie niet meer, en is mijn Flex - abonnement met 4.00 € verduurdert !!

Graag een seintje a.u.b.

Roland  Moens. 

Reputatie 7
Badge +3

@RMO1

In My Proximus klik je op facturen

Daar zie je een overzicht van je aanrekeningen , je klikt op de 3 puntjes naast de aanrekening in kwestie. Dan krijg je de optie om de factuur/aanrekening te downloaden ( deze is met alle details) zie screenshot.

N.B. in je vorig antwoord heb je met de screenshot van je aanrekening , je privé gegevens zichtbaar gemaakt voor iedereen hier , misschien  best aanpassen.

De reden dat je vanaf Mei 2022  4 Euro meer betaald is door de prijsverhoging

Proximus voert per 1 mei een prijsverhoging door

Alle Flex- en Epic-bundels worden 4 euro per maand duurder, met uitzondering van Epic Combo Light. Bij dat pakket gaat het om een prijsstijging van 3 euro per maand. 

Volgens Proximus is de prijsverhoging nodig vanwege de hoge inflatie en gestegen kosten van telecomapparatuur. Proximus zegt dat klanten steeds meer gebruikmaken van hun internetverbinding en zegt daarom veel geld te investeren in zijn vaste en mobiele netwerken. Het dataverkeer op het vaste netwerk nam in de afgelopen twee jaar met 50 procent toe en voor het mobiele netwerk ging dat om een stijging van 73 procent, aldus de provider.  Proximus verhoogt op 1 mei de tarieven van sommige packs, terwijl het instapaanbod voor internettoegang goedkoper wordt | Proximus Groep

 

@RMO1 Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, dit om eventuele misbruik te voorkomen.

Indien je toch privégegevens wilt/moet posten dan wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@RMO1 

is het gelukt om via MyProximus je aanrekeningen te bekijken?

Op je aanrekening van maart werd er melding gemaakt van de toegepaste prijsaanpassing op 1 mei.

vriendelijke groeten

tina

 

Ik heb net ook gemerkt dat mijn factuur 4 euro duurder is. Werden we hier niet van verwittigd ?

Ik moet ook tot in deze chat geraken om te weten wat er aan de hand is. De factuur is irritant onoverzichtelijk. Waarom niet gewoon op de factuur zetten: let op, vanaf deze maand 4 euro duurder.. ?

Reputatie 7
Badge +3

@tim75   Op de aanrekening van maart 2022 werd er melding gemaakt van de toegepaste prijsaanpassing op 1 mei.

 

@tim75 TBI: op hun site staat ook bvb het volgende 

 

Reageer