Skip to main content
Vraag

Een TV decoder teveel berekend

  • 28 september 2021
  • 6 reacties
  • 51 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Mijn schoonmoeder (95 jaar) klantnummer 603156329 wordt al meer dan een jaar een tweede decoder aangerekend.

Zij heeft nooit twee decoders gehad, de eerste en enige is inbegrepen in haar pack.

Er is nu een creditnota van 20,00€ gemaakt, de periode is echter meer dan een jaar.

 

6 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2488 reacties
  • 28 september 2021

Dag @Hans_018 dossier 49247552 werd hiervoor al opgemaakt. Een dossierbeheerder neemt dit verder in behandeling. Groetjes, Heidi


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • 158 reacties
  • 28 september 2021

Heidi, bedankt voor je snelle antwoord. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • 158 reacties
  • 30 september 2021

Dag Heidi,

Een raar antwoord van je collega gekregen.

Ze kunnen niet meer dan 20,00 crediteren daar zij niet zover in de tijd terug kunnen gaan.

De fout is niet door mijn schoonmoeder gemaakt, maar door de administratie van Proximus die een extra decoder, die er nooit was aanrekenen.

Als dit niet gecrediteerd wordt lijkt dit op gepland bedrog.

Graag je hulp.

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2106 reacties
  • 30 september 2021

@Hans_018 Ik heb gezien dat de 2de decoder erbij is gekomen sinds oktober 2020.Ik heb een creditnota 7193375803, bedrag 72EUR(12maanden 6EUR)opgemaakt.Dit bedrag gaat op de volgende factuur in mindering gebracht worden.Groetjes,Joel


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • 158 reacties
  • 30 september 2021

Joel, hartelijk dank voor je bemiddeling.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2106 reacties
  • 30 september 2021

@Hans_018 Graag gedaan.Groetjes,Joel